ikke klar endnu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2014

Kay

cwl skriver:

Tror nok jeg havde ringet og hørt om de ikke lige ville undersøge mig..
Men jeg har også prøvet og føde 6 uger før tid..

Det er gået i sig selv igen og der er intet nu  

Jeg var også tæt på at ringe, og sad og tænkte igennem hvem der ville kunne passe vores datter imens... 

Men jeg kan også bare huske at jeg 2 gange i min første graviditet ringede grædende til fG med regelmæssige plukveer hvor jeg blev bedt om at ligge mig og slappe af og se om det ikke gik over,..  det gjorde det begge gange så derfor prøvede jeg lige 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2014

Kay

Wampires skriver:

hehe... ja men en ting er hvad de siger noget andet er hvad man har oplevet

Jeg har da også forestillinger om hvordan det bliver hvis jeg bliver gravid igen.. både med graviditeten og fødsel

Kan så kun sige at denne graviditet er meget anderledes end den første  

Og jeg er ret forbløffet over at der ikke er flere jm besøg end der er

Anmeld

9. august 2014

cwl

Kay skriver:

Det er gået i sig selv igen og der er intet nu  

Jeg var også tæt på at ringe, og sad og tænkte igennem hvem der ville kunne passe vores datter imens... 

Men jeg kan også bare huske at jeg 2 gange i min første graviditet ringede grædende til fG med regelmæssige plukveer hvor jeg blev bedt om at ligge mig og slappe af og se om det ikke gik over,..  det gjorde det begge gange så derfor prøvede jeg lige 

Det lyder godt. Bare du har det godt med det

Anmeld

9. august 2014

Kay

cwl skriver:

Det lyder godt. Bare du har det godt med det

Det går jeg og ingen plukveer nu men en meget livlig baby 

Anmeld

10. august 2014

SussieThyssen

Søde Kay!
Du SKAL altså passe på dig selv og bebs..lov mig det.

9 uger før er alt for tidligt..og man kan altså få, dels noget der kan stoppe veer og dels noget, der kan modne babys lunger.
Så du skal ikke ligge der og være sej og helt og alt det andet.
Men godt, at det gik i sig selv igen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. august 2014

Kay

SussieThyssen skriver:

Søde Kay!
Du SKAL altså passe på dig selv og bebs..lov mig det.

9 uger før er alt for tidligt..og man kan altså få, dels noget der kan stoppe veer og dels noget, der kan modne babys lunger.
Så du skal ikke ligge der og være sej og helt og alt det andet.
Men godt, at det gik i sig selv igen.

Kærligst
Sussie

Jeg ved det godt, havde de Fortsat eller gjort lidt mere ondt havde jeg også ringet... var også meget ops på mm de var regelmæssige men det var de ikke... men ja jeg tager den med ro og får tingene gjort klar barnevognen er skidt og alt inden i vasket, og den smule ekstra tøj jeg har købt blev også vasket i dag sammen med Elnas nye barbapapa strømper hun gerne vil have på hurtigst muligt 

Anmeld

10. august 2014

Masig

Kay skriver:

Lige nu 30+4 og ligger i sengen med plukveer der gør ondt... tæt på at være lige som mine opstarts veer med Elna... har haft en rolig dag så ikke derfor

Elna er inde hos naboen som er hendes bedste veninde og 2 måneder yngre... og far hjælper nogen med at flytte...

Prøver at slappe af og håber de går i sig selv... for barnevognen er skidt ad og skal vaskes, 

Lift, voksi, vugge, legetøj og alt tøjet står i Gilleleje hos mine forældre og er hverken vasket eller klargjort... 

Og babytæppet er ikke færdigt hæklet... føler mig pludselig bagud her lidt over 9 uger til termin

Haha sidste gang var jeg overbevist om at jeg ville gå over tid, så jeg tog den med ro. Jeg nåede dog at blive færdig, men også kun liiiige, for jeg havde jo laaang tid endnu... Yeah right, i uge 36 pakkede jeg tasken bare for en sikkerheds skyld, manden var på Roskile festival og jeg havde ikke så meget andet at lave, værelset fik lige den sidste finish og resten af tøjet vasket, og så kom han en uge efter - fuldstændig uden varsel!

Så denne gang er vi allerede gået i gang med værelset (har lige flyttet Fabian fra det gamle til det nye, så det gamle kunne gøres klar til baby), vi mangler bare lidt køns-indretning og tøj, da vi jo ikke ved kønnet endnu, men ellers er vi i rigtig god tid denne gang, da jeg grundet for tidlig fødsel sidst og min medicin har ret stor risiko for igen at føde for tidligt...

Så ja man er nok påvirket af tidligere fødsel i forhold til hvordan man lige forholder sig til tingene hehe... Men mon ikke I alligevel når det hele, og hvis ikke, så er der næsten altid noget familie eller venner der er flinke til lige at hjælpe med at få tingene gjort klar hurtigt 

Meeen hun må da gerne blive derinde lidt endnu altså, 9 uger før er lige tidligt nok!! 

Anmeld

10. august 2014

Kay

Masig skriver:

Haha sidste gang var jeg overbevist om at jeg ville gå over tid, så jeg tog den med ro. Jeg nåede dog at blive færdig, men også kun liiiige, for jeg havde jo laaang tid endnu... Yeah right, i uge 36 pakkede jeg tasken bare for en sikkerheds skyld, manden var på Roskile festival og jeg havde ikke så meget andet at lave, værelset fik lige den sidste finish og resten af tøjet vasket, og så kom han en uge efter - fuldstændig uden varsel!

Så denne gang er vi allerede gået i gang med værelset (har lige flyttet Fabian fra det gamle til det nye, så det gamle kunne gøres klar til baby), vi mangler bare lidt køns-indretning og tøj, da vi jo ikke ved kønnet endnu, men ellers er vi i rigtig god tid denne gang, da jeg grundet for tidlig fødsel sidst og min medicin har ret stor risiko for igen at føde for tidligt...

Så ja man er nok påvirket af tidligere fødsel i forhold til hvordan man lige forholder sig til tingene hehe... Men mon ikke I alligevel når det hele, og hvis ikke, så er der næsten altid noget familie eller venner der er flinke til lige at hjælpe med at få tingene gjort klar hurtigt 

Meeen hun må da gerne blive derinde lidt endnu altså, 9 uger før er lige tidligt nok!! 

jo tak hun skulle gerne blive der inde et par uger eller 9 endnu 

men nu er barnevognen da klar.... og det tøj vi har købt som nyt er også vasket nu... så lidt mere klar... tingene hos mine forældre bliver nok først hentet d. 20 men det går forhåbentlig nok 

Anmeld

10. august 2014

Masig

Kay skriver:

jo tak hun skulle gerne blive der inde et par uger eller 9 endnu 

men nu er barnevognen da klar.... og det tøj vi har købt som nyt er også vasket nu... så lidt mere klar... tingene hos mine forældre bliver nok først hentet d. 20 men det går forhåbentlig nok 

Ja, da ellers må de jo bare komme forbi med det 

Anmeld

10. august 2014

Kay

Masig skriver:

Ja, da ellers må de jo bare komme forbi med det 

Ja den vigtigste dragt er vasket... den Elna har købt til lillesøster som hun skal havde på hjem fra hospitalet

Opfordrede hende ikke engang til at finde noget til hende... men hun gik rundt i butikken og var fast besluttet på at den skulle lillesøster havde!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.