Kay skriver:
Lige nu 30+4 og ligger i sengen med plukveer der gør ondt... tæt på at være lige som mine opstarts veer med Elna... har haft en rolig dag så ikke derfor
Elna er inde hos naboen som er hendes bedste veninde og 2 måneder yngre... og far hjælper nogen med at flytte...
Prøver at slappe af og håber de går i sig selv... for barnevognen er skidt ad og skal vaskes,
Lift, voksi, vugge, legetøj og alt tøjet står i Gilleleje hos mine forældre og er hverken vasket eller klargjort...
Og babytæppet er ikke færdigt hæklet... føler mig pludselig bagud her lidt over 9 uger til termin
Haha sidste gang var jeg overbevist om at jeg ville gå over tid, så jeg tog den med ro. Jeg nåede dog at blive færdig, men også kun liiiige, for jeg havde jo laaang tid endnu... Yeah right, i uge 36 pakkede jeg tasken bare for en sikkerheds skyld, manden var på Roskile festival og jeg havde ikke så meget andet at lave, værelset fik lige den sidste finish og resten af tøjet vasket, og så kom han en uge efter - fuldstændig uden varsel!
Så denne gang er vi allerede gået i gang med værelset (har lige flyttet Fabian fra det gamle til det nye, så det gamle kunne gøres klar til baby), vi mangler bare lidt køns-indretning og tøj, da vi jo ikke ved kønnet endnu, men ellers er vi i rigtig god tid denne gang, da jeg grundet for tidlig fødsel sidst og min medicin har ret stor risiko for igen at føde for tidligt...
Så ja man er nok påvirket af tidligere fødsel i forhold til hvordan man lige forholder sig til tingene hehe... Men mon ikke I alligevel når det hele, og hvis ikke, så er der næsten altid noget familie eller venner der er flinke til lige at hjælpe med at få tingene gjort klar hurtigt 
Meeen hun må da gerne blive derinde lidt endnu altså, 9 uger før er lige tidligt nok!!