ikke klar endnu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.698 visninger
20 svar
8 synes godt om
9. august 2014

Kay

Lige nu 30+4 og ligger i sengen med plukveer der gør ondt... tæt på at være lige som mine opstarts veer med Elna... har haft en rolig dag så ikke derfor

Elna er inde hos naboen som er hendes bedste veninde og 2 måneder yngre... og far hjælper nogen med at flytte...

Prøver at slappe af og håber de går i sig selv... for barnevognen er skidt ad og skal vaskes, 

Lift, voksi, vugge, legetøj og alt tøjet står i Gilleleje hos mine forældre og er hverken vasket eller klargjort... 

Og babytæppet er ikke færdigt hæklet... føler mig pludselig bagud her lidt over 9 uger til termin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

hehe...

det ender altid med at baby kommer når man har allermest travlt

håber det hele går godt...

Anmeld

9. august 2014

Kay

Wampires skriver:

hehe...

det ender altid med at baby kommer når man har allermest travlt

håber det hele går godt...

Med Elna var jeg helt klar nu... føler mig næsten helt skyldig over jeg ikke er klar til lillesøster på samme måde

Anmeld

9. august 2014

Wampires

Kay skriver:

Med Elna var jeg helt klar nu... føler mig næsten helt skyldig over jeg ikke er klar til lillesøster på samme måde

Måske netop fordi du har haft sådan lidt i baghovedet at med hende så gik du så og så lang tid mere end nu så du har masser af tid

men bare rolig alt skal nok ordne sig hvis det er nu

tag hækletøjet med i seng og hækl når der er ro mellem plukveerne

sørg for at få fat på manden og giv info så han lige har et halvt øre mere på mobilen hvis det nu skulle være

Anmeld

9. august 2014

Kay

Wampires skriver:

Måske netop fordi du har haft sådan lidt i baghovedet at med hende så gik du så og så lang tid mere end nu så du har masser af tid

men bare rolig alt skal nok ordne sig hvis det er nu

tag hækletøjet med i seng og hækl når der er ro mellem plukveerne

sørg for at få fat på manden og giv info så han lige har et halvt øre mere på mobilen hvis det nu skulle være

Manden har fået info han var klar på at køre nu med det samme... især fordi jeg fødte så hurtigt sidst 

Og jo egentlig har fået afvide at jeg er i risiko for at føde for tidligt grundet mit hypermobile bækken... men det sagde de jo også med Elna og der gik jeg en uge over 

Anmeld

9. august 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Kay skriver:

Lige nu 30+4 og ligger i sengen med plukveer der gør ondt... tæt på at være lige som mine opstarts veer med Elna... har haft en rolig dag så ikke derfor

Elna er inde hos naboen som er hendes bedste veninde og 2 måneder yngre... og far hjælper nogen med at flytte...

Prøver at slappe af og håber de går i sig selv... for barnevognen er skidt ad og skal vaskes, 

Lift, voksi, vugge, legetøj og alt tøjet står i Gilleleje hos mine forældre og er hverken vasket eller klargjort... 

Og babytæppet er ikke færdigt hæklet... føler mig pludselig bagud her lidt over 9 uger til termin

bare tag det med ro...

min søn er født 39+0 og da jeg nåede deromkring med min datter mistænkte jeg at det ville ende på samme måde - min datter er først født 41+2... 

Anmeld

9. august 2014

lenemor77

Kay skriver:

Du ved det jo godt. Det må ikke gøre ondt. Og føde 9 uger før tid er ikke anbefalelsesværdigt... Hellere et opkald for meget... Hvis nu der er noget under optakt - så kan det måske stoppes - eller du kan nå en hurtig omgang lungemodner - som kan gøre en kæmpe forskel.. Men bare rolig - tingene skal nok blive klar, før eller siden...

Anmeld

9. august 2014

Kay

lenemor77 skriver:

Du ved det jo godt. Det må ikke gøre ondt. Og føde 9 uger før tid er ikke anbefalelsesværdigt... Hellere et opkald for meget... Hvis nu der er noget under optakt - så kan det måske stoppes - eller du kan nå en hurtig omgang lungemodner - som kan gøre en kæmpe forskel.. Men bare rolig - tingene skal nok blive klar, før eller siden...

Ja det ved jeg, men smerterne er aftaget en del og nu strammer de kun... mand og datter er hjemme igen og jeg holder mig på sofaen havde de Fortsat bare lidt længere havde jeg ringet  

Anmeld

9. august 2014

cwl

Tror nok jeg havde ringet og hørt om de ikke lige ville undersøge mig..
Men jeg har også prøvet og føde 6 uger før tid..

Anmeld

9. august 2014

Wampires

Kay skriver:

Manden har fået info han var klar på at køre nu med det samme... især fordi jeg fødte så hurtigt sidst 

Og jo egentlig har fået afvide at jeg er i risiko for at føde for tidligt grundet mit hypermobile bækken... men det sagde de jo også med Elna og der gik jeg en uge over 

hehe... ja men en ting er hvad de siger noget andet er hvad man har oplevet

Jeg har da også forestillinger om hvordan det bliver hvis jeg bliver gravid igen.. både med graviditeten og fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.