Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anna2706 skriver: Min søn er snart 11 måneder, så de ville sagtens kunne lege sammen hvis det var Hvor i Nordsjælland bor hun?
Min søn er snart 11 måneder, så de ville sagtens kunne lege sammen hvis det var Hvor i Nordsjælland bor hun?
Hun bor i Birkerød
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
futte2010 skriver: Hej Jeg kunne godt bruge nogen mødre og snakke med. Ikke kun om børn men om alle ting. Jeg er nemlig flytte og her kender jeg ikke rigtig nogen så det kan godt være lidt ensom. Jeg hedder louise og har en datter på snart 4 måneder. Bor med kæresten og vores hund. Håber der er nogen der vil snakke Knus
Hej
Jeg kunne godt bruge nogen mødre og snakke med. Ikke kun om børn men om alle ting. Jeg er nemlig flytte og her kender jeg ikke rigtig nogen så det kan godt være lidt ensom. Jeg hedder louise og har en datter på snart 4 måneder. Bor med kæresten og vores hund. Håber der er nogen der vil snakke
Knus
Jeg er 18 år og har en pige på 6 måneder
Louisejulia skriver: Hej Jeg er 18 år og har en pige på 6 måneder
Hvor kommer du fra
futte2010 skriver: Hej Hvor kommer du fra
Fra Holbæk på Sjælland
Jeg vil også gerne skrive Bor sammen med min kæreste og vores to sønner ved Vejen, er selv 23 år
Loan skriver: Jeg vil også gerne skrive Bor sammen med min kæreste og vores to sønner ved Vejen, er selv 23 år
Det var ikke så langt væk :-) syns det er der også er nogen tæt på
Louisejulia skriver: Fra Holbæk på Sjælland
Hvad laver du til dagligt når du ille ikke er på barsel:-)
futte2010 skriver: Hvad laver du til dagligt når du ille ikke er på barsel:-)
Læser på sosu og arbejder på plejehjem Hvad med dig? Starter op igen til oktober. Min datter starter i vs til sep.
Jeg vil da også gerne snakke/skrive. Er 20 og blev i lørdags mor for 2. Gang til en lille pige. Vores store pige fylder 3 til okt. Jeg er fra Nordsjælland
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128