Ung mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2014

Mami

futte2010 skriver:

Tak 

Syns man bliver lidt ensom når man ikke rigtig kender nogen her. Jeg har prøvet og være med i en mødre gruppen. Jeg var den yngste og den næste var 30 så syns ikke det rigtig Ivar noget for mig 

Ja det kan godt være lidt svært det hele. 

Du må meget gerne skrive pb til mig hvis du har lyst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2014

Anna2706

Lady Marion <3 skriver:

Anna min datter er 21 bor i Nordsjælland og hendes datter er 9 mdr   Hvor gammel er dit barn , hun er helt sikkert frisk på at lære andre at kende .

Min søn er snart 11 måneder, så de ville sagtens kunne lege sammen hvis det var Hvor i Nordsjælland bor hun? 

Anmeld

10. august 2014

futte2010

Anna2706 skriver:

Øv, jeg bor i Nordsjælland  

Gør ikke noget vi kan da bare skrive sammen alligevel  

Anmeld

10. august 2014

futte2010

Jeg bor i Esbjerg ikke langt fra dig af. Jeg bor med min søns far .. Vi har en søn på 2,7 år og venter en lillebror i næste måned

Nej det er jo ikke langt væk fra mig af Troede ikke rigtig der var nogen så tæt på, syns der er mange der kommer fra Sjælland. Tilykke med du venter en mere 

Anmeld

10. august 2014

Anna2706

futte2010 skriver:

Gør ikke noget vi kan da bare skrive sammen alligevel  

Ja dét kan vi 

Anmeld

10. august 2014

futte2010

Anna2706 skriver:

Ja dét kan vi 

Hvor mange børn har du 

Anmeld

10. august 2014

Anna2706

futte2010 skriver:

Hvor mange børn har du 

Har en søn på snart 11 måneder 

Anmeld

10. august 2014

futte2010

Anna2706 skriver:

Har en søn på snart 11 måneder 

Okay 

Anmeld

10. august 2014

Tystys14

futte2010 skriver:

Hej  

Jeg kunne godt bruge nogen mødre og snakke med. Ikke kun om børn men om alle ting. Jeg er nemlig flytte og her kender jeg ikke rigtig nogen så det kan godt være lidt ensom. Jeg hedder louise og har en datter på snart 4 måneder. Bor med kæresten og vores hund. Håber der er nogen der vil snakke 

Knus

Bor på Falster så der lidt langt  Men mangler selv beredskaber på min alder med børn, så hvis du har lyst kan du altid skrive.  Det rart at have nogen at skrive med om stort og småt, både børn og andet. 

Er selv 22 og har med min mand to børn på henholdsvis 3 år og 5 måneder. 

Anmeld

10. august 2014

futte2010

NV skriver:

Bor på Falster så der lidt langt  Men mangler selv beredskaber på min alder med børn, så hvis du har lyst kan du altid skrive.  Det rart at have nogen at skrive med om stort og småt, både børn og andet. 

Er selv 22 og har med min mand to børn på henholdsvis 3 år og 5 måneder. 

Vil gerne skrive med dig  Ja det er lidt langt væk men så er det godt vi kan skrive sammen her inde. Syns det er lidt træls der ikke er så mange ung mødre her hvor jeg er, kunne man godt bruge en gang i mellem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.