cykkel eller løbecykkel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2014

IT-nørd

Kay skriver:

sidder lige nu og kigger på dba... og syntes at puky ser bedst ud... i forhold til selv at skulle kunne komme af og på... 

elna er forholdsvis høj af sin alder... vil skyde på hun er omkring 90 høj da hun er ved at vokse ud af str. 92 

der er en til barn på 85 cm til 150

og en til 90 cm til 300 kr... 

i nærheden af her... men er lidt i tvivl om hvilken en jeg så skal vælge 

Du skal gå efter min skidthøjde. Str M er min saddelhøjde 29 cm og str L er det 34 cm

Freya var 88 cm da hun var 2 og str M passede til hende. Den blev meget lille nu hvor hun er 3 og er 97 høj. 

Hvis Elnas skridthøjde med sko er på min 34, ville jeg vælge en Puky str L. 

Vores var så flot som ny og vi solgte den til 200 (købte fra ny)

Den store i str XL jeg lige købte, måtte jeg give 400 kr for da den har støttefod og bremse. Koster 999 fra ny. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2014

IT-nørd

Tror faktisk du skal have den som hedder fra 90 cm, altså str L. Men mål hende i skridtet inden

Anmeld

9. august 2014

Kløver

Kay skriver:

ja... pludselig i formiddags siger elna at hun ønsker sig en cykkel... 

hun bliver 2 på fredag... og jeg tænker... hummm  vi har jo lavet hendes fine store seng som gave til hende... men tanken var jo også at hun skulle havde en "rigtig" gave at åbne... 

sidder så nu og kiger efter brugte børne cykler... men er så megte i tvivl om, om hun skal havde en cykkel med støttehjul eller en løbecykkel 

Jeg ville købe en cykel fra puky vores har rigtig meget glæde og hjælper dem inden de skal lære at køre på rigtig cykel 

Anmeld

9. august 2014

Kay

IT-nørd skriver:

Du skal gå efter min skidthøjde. Str M er min saddelhøjde 29 cm og str L er det 34 cm

Freya var 88 cm da hun var 2 og str M passede til hende. Den blev meget lille nu hvor hun er 3 og er 97 høj. 

Den store i str XL jeg lige købte, måtte jeg give 400 kr for da den har støttefod og bremse. Koster 999 fra ny. 

skridt højde uden sko er 34... så det er en L  det er den vi har fundet tæt på til 300 kr... 

venter lidt på at hun ringer tilbage  

Anmeld

9. august 2014

Kay

Maja84 skriver:

Jeg ville købe en cykel fra puky vores har rigtig meget glæde og hjælper dem inden de skal lære at køre på rigtig cykel 

den ser også ud til at være den mest "brugervenlige" for de små... altså til at komme op og ned fra 

Anmeld

9. august 2014

Kløver

Kay skriver:

den ser også ud til at være den mest "brugervenlige" for de små... altså til at komme op og ned fra 

Begge mine på 2 og 3.5 er glade for den lille str puky, på 2 hjul ��

Anmeld

10. august 2014

Kay

IT-nørd skriver:

øv.. den store var desværre i så ringe stand at den langt fra var en jeg ville give 400 for... så må lede videre og se om vi når det inden fredag 

Anmeld

10. august 2014

IT-nørd

Kay skriver:

øv.. den store var desværre i så ringe stand at den langt fra var en jeg ville give 400 for... så må lede videre og se om vi når det inden fredag 

400? Det var da også helt vildt for en brugt Puky uden fodstøtte og bremse. Tror du kan få en ny til 600.

Det er nok fordi priserne er højere på Sjælland. Vi gav 400 for næsten ny str XL i Nordjylland

Anmeld

10. august 2014

Kay

IT-nørd skriver:

400? Det var da også helt vildt for en brugt Puky uden fodstøtte og bremse. Tror du kan få en ny til 600.

Det er nok fordi priserne er højere på Sjælland. Vi gav 400 for næsten ny str XL i Nordjylland

Ja og med ridser og rust... den kostede så meget (i følge sælger) fordi der var cykelkurv og ringeklokke på

Men ja mange brugte ting koster mere her omkring kbh end  i Jylland

Anmeld

10. august 2014

Chevro

Kay skriver:

ja... pludselig i formiddags siger elna at hun ønsker sig en cykkel... 

hun bliver 2 på fredag... og jeg tænker... hummm  vi har jo lavet hendes fine store seng som gave til hende... men tanken var jo også at hun skulle havde en "rigtig" gave at åbne... 

sidder så nu og kiger efter brugte børne cykler... men er så megte i tvivl om, om hun skal havde en cykkel med støttehjul eller en løbecykkel 

Puky løbecyklen! Klart anbefales ;-) og de koster under 500,- fra ny (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.