cykkel eller løbecykkel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.240 visninger
20 svar
7 synes godt om
9. august 2014

Kay

ja... pludselig i formiddags siger elna at hun ønsker sig en cykkel... 

hun bliver 2 på fredag... og jeg tænker... hummm  vi har jo lavet hendes fine store seng som gave til hende... men tanken var jo også at hun skulle havde en "rigtig" gave at åbne... 

sidder så nu og kiger efter brugte børne cykler... men er så megte i tvivl om, om hun skal havde en cykkel med støttehjul eller en løbecykkel 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Løbecykel! Vores dreng fatter slet ikke pedalkonceptet godt nok endnu til at have glæde af en "rigtig" cykel. Men hans løbecykel har han totalt styr på han fik den også i 2års fødselsdagsgave

Anmeld

9. august 2014

Kamulla

en puky løbecykel.. de fin min søn da han var omkring 2 år, da han var 3 år of fik en rigtig cykel satte han sig bare op og cyklede selv... det har gjort SÅ meget for hans balance..

Anmeld

9. august 2014

bøllen

Kay skriver:

hun bliver 2 på fredag... og jeg tænker... hummm  vi har jo lavet hendes fine store seng som gave til hende... men tanken var jo også at hun skulle havde en "rigtig" gave at åbne... 

sidder så nu og kiger efter brugte børne cykler... men er så megte i tvivl om, om hun skal havde en cykkel med støttehjul eller en løbecykkel 

Ville vælge en løbecykel, den er helt fantastisk. Og er en stort hjælp når de skal videre på en rigtig cykel. 

Anmeld

9. august 2014

LilleMie

Kay skriver:

Jeg vil også sige løbecykel. Vores har både en trehjulet cykel med pedaler og en løbecykel. Pedalerne forstår hun ikke endnu (2,5 år), men hun er vildt glad for sin løbecykel og får også trænet balancen på 2 hjul og tager fødderne op, når der kommer fart på.

Og tillykke med dagen på fredag 

Anmeld

9. august 2014

Kay

i bekræfter lidt min tanke... 1 om at den styrker balancen og forbereder på cykkel... og at det der pedal koncept er lidt for svært...

hun har en 3 hjulet hjemme hos bedste og muf... men det der med at man skal træde for at komme frem... den er ikke på plads endnu

Anmeld

9. august 2014

IT-nørd

Løbecykel, gerne en Puky i str M eller L hvis Elna er høj. 

De cykler med støttehjul er totalt No Go hvis du spørger en kyndig cykelhandler. 

Freya har drønet rundt på sin Puky siden hun var 1,5. Hun fyldte 3 i juni og kan faktisk nu cykle på en lille 12' cykel uden støttehjul for hun har en super balance. Hun gider dog ikke fordi det går meget stærkere på Puky'en. Vi har næsten kun grusveje i landsbyen og det er ret svært at cykle på. 

Vi har lige købt en brugt Puky i str XL og solgte den i M hun havde siden hun var 2. Hun har jo en to-hjulet cykel, men vil som sagt meget hellere bruge sin Puky. 

Hun bruger den hver dag og vi går langt da vi har to hunde som bliver luftet flere gange dagligt. 

Anmeld

9. august 2014

IT-nørd

Puky cykler er så fede. Der er en plade til fødderne og Freya har fødder oppe på pladen så længe cyklen holder sig kørende. Bagefter tager det ene ben ned og skubber frem, som om det var et løbehjul

Anmeld

9. august 2014

Lunae

Kay skriver:

En puky løbecykel er et hit! Vores datter elskede den og lige inden hun blev tre cyklede hun på almindelig cykel uden støttehjul - helt sikkert pga løbecyklen har givet hende balancen!

Anmeld

9. august 2014

Kay

IT-nørd skriver:

Løbecykel, gerne en Puky i str M eller L hvis Elna er høj. 

De cykler med støttehjul er totalt No Go hvis du spørger en kyndig cykelhandler. 

Freya har drønet rundt på sin Puky siden hun var 1,5. Hun fyldte 3 i juni og kan faktisk nu cykle på en lille 12' cykel uden støttehjul for hun har en super balance. Hun gider dog ikke fordi det går meget stærkere på Puky'en. Vi har næsten kun grusveje i landsbyen og det er ret svært at cykle på. 

Vi har lige købt en brugt Puky i str XL og solgte den i M hun havde siden hun var 2. Hun har jo en to-hjulet cykel, men vil som sagt meget hellere bruge sin Puky. 

Hun bruger den hver dag og vi går langt da vi har to hunde som bliver luftet flere gange dagligt. 

sidder lige nu og kigger på dba... og syntes at puky ser bedst ud... i forhold til selv at skulle kunne komme af og på... 

elna er forholdsvis høj af sin alder... vil skyde på hun er omkring 90 høj da hun er ved at vokse ud af str. 92 

der er en til barn på 85 cm til 150

og en til 90 cm til 300 kr... 

i nærheden af her... men er lidt i tvivl om hvilken en jeg så skal vælge 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.