Hvad vil du vide om særligt sensitive?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.564 visninger
14 svar
13 synes godt om
9. august 2014

StudPsyk

OBS: Jeg vil gerne frabede mig diverse kommentarer om at særlig sensitivitet er hypet, ikke-eksisterende eller lign., det er ikke det debatten handler om!

Jeg studerer psykologi, og efter nytår skal jeg skrive min bachelor-opgave. Jeg har et rigtig stærkt ønske om at skrive om særlig sensitivitet.

Men jeg kan ikke "bare" skrive om særlig sensitivitet (herfra forkortet SS). Jeg skal skrive om SS i forhold til noget. Et eksempel grebet ud i luften kunne være "SS-børn og trivsel i daginstitutioner".

Men jeg kan ikke helt finde ud af, hvad jeg vil arbejde med. Derfor ville jeg høre jer, hvad i ville synes var spændende at vide mere om ift SS? Altså fx en eller anden problemstilling ift at være SS, eller whatever. Bare kom med alle jeres tanker, så jeg kan brainstorme!

Det behøver ikke nødvendigvis være vedrørende børn, men må det gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2014

Hvem?

Janne T. skriver:

OBS: Jeg vil gerne frabede mig diverse kommentarer om at særlig sensitivitet er hypet, ikke-eksisterende eller lign., det er ikke det debatten handler om!

Jeg studerer psykologi, og efter nytår skal jeg skrive min bachelor-opgave. Jeg har et rigtig stærkt ønske om at skrive om særlig sensitivitet.

Men jeg kan ikke "bare" skrive om særlig sensitivitet (herfra forkortet SS). Jeg skal skrive om SS i forhold til noget. Et eksempel grebet ud i luften kunne være "SS-børn og trivsel i daginstitutioner".

Men jeg kan ikke helt finde ud af, hvad jeg vil arbejde med. Derfor ville jeg høre jer, hvad i ville synes var spændende at vide mere om ift SS? Altså fx en eller anden problemstilling ift at være SS, eller whatever. Bare kom med alle jeres tanker, så jeg kan brainstorme!

Li hvad jeg kan komme på;