læge og scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2014

mulleh

cwl skriver:

Ej det er snyd skal først til scanning når jeg er 13+0.

Er 8+6 i dag, så der er laaaang tid til...

Ja der er da lidt tid til. Jeg syns også at jeg skal tidlig afsted til NF. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2014

Enitst86

Jeg var ved lægen 1. August da jeg var 9+3 og skal til NF i morgen  (22/8) 

Jeg er meget spændt men er slet ikke nået til at være bekymret for risiko tal.. Jeg skal først se at der er liv før jeg kan bekymre mig om noget andet.. Men så igen.. Med så ømme bryster og kvalme hver dag så skulle der fandme gerne være noget godt i maven..  Ellers føler jeg mig godt og grundigt snydt..

Anmeld

1. september 2014

M&R

Nf idag kl 14. Er vildt nervøs. Så underligt det var jeg slet ik med min datter dengang. Men har hørt hjertet så er sikker på det er i skønneste orden men puha nu må kl godt blive 14:00

Anmeld

1. september 2014

Wish

Hvordan gik NF i dag ? 

Glæder mig til vi skal afsted d. 16/9 

Anmeld

1. september 2014

M&R

Det gik super godt der var en fin lille sund og rask baby. Min termin blev rykket fra den 12. Til den 6. I stedet. Så er 13+3 fortryder jeg ik spurgte efter kønnet det ville de nok kunne se. Men pyt den er sund og rask

Anmeld

1. september 2014

Wish

M&R skriver:

Det gik super godt der var en fin lille sund og rask baby. Min termin blev rykket fra den 12. Til den 6. I stedet. Så er 13+3 fortryder jeg ik spurgte efter kønnet det ville de nok kunne se. Men pyt den er sund og rask

Hvor dejligt at det gik godt 

Men ja mon ikke de kunne have set kønnet allerede  Vil i have kønsscanning senere ? 

Anmeld

1. september 2014

cwl

M&R skriver:

Ej hvor dejligt. Glæder mig til D. 11/9 der er det vores tur..

Anmeld

12. september 2014

M&R

Wish skriver:

Hvor dejligt at det gik godt 

Men ja mon ikke de kunne have set kønnet allerede  Vil i have kønsscanning senere ? 

Ja vi ku ik lade Være så vi var afsted i lørdags. He he en lille dreng gemmer der sig i maven?? det er helt underligt når vi allerede har en pige??

Anmeld

12. september 2014

M&R

cwl skriver:

Ej hvor dejligt. Glæder mig til D. 11/9 der er det vores tur..

Hvordan gik det igår?

Anmeld

12. september 2014

cwl

M&R skriver:

Hvordan gik det igår?

https://www.baby.dk/debat/248378pi1/ultralydsscanni nger/saa-har-jeg-set-lille-fisen.aspx#GoToMessage

Desværre ville hun ikke ligge efter kønnet så vi må købe os til en scanning i starten af oktober, hvis vi kan vente så længe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.