læge og scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.362 visninger
21 svar
20 synes godt om
9. august 2014

M&R

Hej?
Har i Været ved læge og få lavet vandrejournal?
Og hvornår er i indkaldt til nakkefoldscanning?

Jeg selv var til læge i tirsdags og er nu 9+3 alt så fint ud, trods lidt blødninger, havde dog lidt lavt blodtryk.
Nu venter jeg bare på indkaldelse til NF er så spændt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2014

cwl

M&R skriver:

Hej?
Har i Været ved læge og få lavet vandrejournal?
Og hvornår er i indkaldt til nakkefoldscanning?

Jeg selv var til læge i tirsdags og er nu 9+3 alt så fint ud, trods lidt blødninger, havde dog lidt lavt blodtryk.
Nu venter jeg bare på indkaldelse til NF er så spændt

Skulle selv ind og bestille tid til nakkefoldsscanning så det bliver D. 11/9

Var hos sygeplejersken hos min læge i torsdags og fik taget blodprøver og lavet lidt af vandrejounalen. På onsdag skal jeg til lægen og have lavet resten.
Er i dag i følge tidlig scanning 8+2 men i følge lægens udregning 8+6.

Anmeld

11. august 2014

Krusedulle

Har også fået lavet vandrejournal - nu er det endnu mere virkeligt :-)

Har fået tid til nakkefoldsscanning dog først når jeg er i uge 13+0. Havde håbet på tid lidt før men vi venter spændt.

Anmeld

11. august 2014

M&R

Jeg venter stadig i spænding på tid til NF. .. den må da snart komme? kom til at købe en angelsound igår så vi kan høre den bette?

Anmeld

13. august 2014

Mullepigen21

Jeg har fået lavet vandre journal i sidste uge- sikke en stor ting! Venter spændt på at få indkaldelse fra sygehuset 

Anmeld

13. august 2014

mulleh

Jeg fik lavet vandrejournal hos lægen i mandags, hvor jeg var 9+4 og fik indkaldelse til NF igår tirsdag. Og skal til NF om 14 dage hvor jeg vil være 11+6.. (Er 9+6 idag) 

Anmeld

13. august 2014

cwl

Ej det er snyd skal først til scanning når jeg er 13+0.

Er 8+6 i dag, så der er laaaang tid til...

Anmeld

14. august 2014

naj88

Jeg får først min vandrejournal i morgen, hvor jeg er 11+1, fordi der har været noget ferie ved min læge. 

Til gengæld har jeg allerede været oppe ved en sygeplejerske og få udfyldt de første ting, så jeg har også bestilt tid til NF. Det skal vi allerede på onsdag. 

Hold da helt op, hvor jeg glæder mig til at se den lille! 

Anmeld

14. august 2014

M&R

Ej er så misundelig og spændt min nf er den 1. September, der er jeg 12+4 og glæder mig helt vildt. Det blir spændende med nf lad os endelig høre Hvordan det går

Anmeld

17. august 2014

mulleh

Jeg glæder mig også helt vildt til NF. men også mest fordi at hvis den stadig lever så er det derefter at vi fortæller vores familie og venner det. og skriver det på facebook.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.