HJÆLP fluegift og gravid? Og mine børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
2 svar
1 synes godt om
8. august 2014

Christine

Tjah sagen er den at vi skulle måske besøge mine forældre i dag, men de har så tænkt med r**** og sprøjtet i stuen pga. fluer. Hvilket SLET ikke er min stil og nu da jeg er gravid har jeg da overhovedet ikke lyst til at tage derhen.

Det skete i går, og de påstår alle overflader er tørret af (og hvad hjælper det så, tænker jeg).

Kan jeg godt være der alligevel? Og hvad med mine børns legetøj hvis det har befundet sig i rummet??

Åh hvor jeg hader det. Jeg tror ikke jeg kan regne med det er særlig øko-venlig gift eller noget i den stil. Og jeg har babytøj liggende i rummet lige op til.. for fanden da!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2014

stjernehimmel

Christine skriver:

Tjah sagen er den at vi skulle måske besøge mine forældre i dag, men de har så tænkt med r**** og sprøjtet i stuen pga. fluer. Hvilket SLET ikke er min stil og nu da jeg er gravid har jeg da overhovedet ikke lyst til at tage derhen.

Det skete i går, og de påstår alle overflader er tørret af (og hvad hjælper det så, tænker jeg).

Kan jeg godt være der alligevel? Og hvad med mine børns legetøj hvis det har befundet sig i rummet??

Åh hvor jeg hader det. Jeg tror ikke jeg kan regne med det er særlig øko-venlig gift eller noget i den stil. Og jeg har babytøj liggende i rummet lige op til.. for fanden da!!!

Du kan snildt være der... 

MEN ungerne skal nok ikke lege med legetøjet hvis det ikke er 110% gjort rent...

Det sætter sig nemlig som en hinde på ALT..

Anmeld

8. august 2014

Christine

stjernehimmel skriver:

Du kan snildt være der... 

MEN ungerne skal nok ikke lege med legetøjet hvis det ikke er 110% gjort rent...

Det sætter sig nemlig som en hinde på ALT..

Tusind tak for svar 

Så må vi nok i gang med at vaske legetøj 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.