Min deprimerende datter...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

270 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. august 2009

Plysbjørnen

Ja det er sgu hvad hun er...

For nu 5 dage siden valgte hun at hun ikke længere ville bruge sut, og ja Sikke et marreridt der er kommet ud af det... Hver aften siden den dag har hun lagt og brokket sig og grædt i 15 - 30 min... Vi har prøvet at give hende sutten, men nej hun vil ikke have den... og det er sgu hårdt...

Hvor lang tid tager sådan noget??? altså at vende sig til den er væk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

Kaufie

Jeg har ingen anelse om hvor lang tid det tager at vænne hende af med sutten - men umiddelbart lyder det ikke så slemt, hvis hun "kun" er lidt ked i 15-30 min før hun sover. Det er selvfølgelig ikke rart for en moders blødende hjerte - men det lyder til hun selv har valgt sutten fra, så jeg ville da støtte hende i det valg og ikke tilbyde hende den igen - og så ellers løbe til og fra i de 15-30 min det varer.

Held og lykke

Anmeld

17. august 2009

Plysbjørnen

Ind til videre har det i dag tager ca. 45 min og hun sover stadig ikke, men hun græder heller ikke længere... Var oppe lige før da havde hun sørme smidt bleen.

Det var kun de første 2 dage vi tilbød hende den, for vi synes det var lidt tidligt... Men nej hun spørger heller ikke efter den... Men det er sjovt for ja ind til den dag hvor hun ikke ville have den da hun skulle i seng, kunne hun ikke undvære den, havde den hele tiden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.