Min største ønske...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
8 svar
2 synes godt om
7. august 2014

Anonym trådstarter

...udover børn. Det er at få en job HVOR JEG HAR TID til min familie - TID TIL AT VÆRE MOR - TID TIL AT VÆRE HUSTRU - TID til ANDET end "bare" jobbet/kunderne/kollegaerne.

Jeg arbejder i butik - og går gerne en mil for kunderne og kollegaerne/butikken - men hold op, jeg føler jeg går glip af min familie - JA MIT LIV - jeg går glip af MIT LIV OG MIN FAMILIE.

Skal på barsel til feb. næste år - GLÆDER MIG TIL MERE TID MED FAMILIEN.

Synes livet/arbejdsmarkedet er så URETFÆRDIGT - INGEN tid til familien, og nej - jeg tjener ikke mange penge, jeg tjener nok til overlevelse.

Undskyld mit sure opstød - men føler virkelig jeg INTET LIV HAR OG IKKE SET MIN FAMILIE OVERHOVEDET..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2014

MetteS81

Øv sgu..sådan er det ofte med butiksarbejde, hvor man har sent fri...så er der ikke meget tid til familien om aftenen  Ville være skønt hvis du havde mulighed for at gå på deltid! Men økonomien skal jo også kunne hænge sammen... 

Anmeld

7. august 2014

Anonym trådstarter

MetteS81 skriver:

Øv sgu..sådan er det ofte med butiksarbejde, hvor man har sent fri...så er der ikke meget tid til familien om aftenen  Ville være skønt hvis du havde mulighed for at gå på deltid! Men økonomien skal jo også kunne hænge sammen... 

Overvejer det kraftigt - ved dog ikke hvordan chefen vil tage det.

Anmeld

7. august 2014

MetteS81

Anonym skriver:

Overvejer det kraftigt - ved dog ikke hvordan chefen vil tage det.

Det skader jo ikke at spørge  I de her tider hvor det er svært at få lønforhøjelse kunne du evt foreslå at gå et par timer ned i tid istedet..på den måde slipper din chef for at give mere i løn, og du får mere tid hjemme. Ved ikke om det virker, men det kunne da være dejligt hvis det kunne løses sådan..

Anmeld

7. august 2014

MorDk

Knus ♥

Anmeld

8. august 2014

Rockertand

Anonym skriver:

...udover børn. Det er at få en job HVOR JEG HAR TID til min familie - TID TIL AT VÆRE MOR - TID TIL AT VÆRE HUSTRU - TID til ANDET end "bare" jobbet/kunderne/kollegaerne.

Jeg arbejder i butik - og går gerne en mil for kunderne og kollegaerne/butikken - men hold op, jeg føler jeg går glip af min familie - JA MIT LIV - jeg går glip af MIT LIV OG MIN FAMILIE.

Skal på barsel til feb. næste år - GLÆDER MIG TIL MERE TID MED FAMILIEN.

Synes livet/arbejdsmarkedet er så URETFÆRDIGT - INGEN tid til familien, og nej - jeg tjener ikke mange penge, jeg tjener nok til overlevelse.

Undskyld mit sure opstød - men føler virkelig jeg INTET LIV HAR OG IKKE SET MIN FAMILIE OVERHOVEDET..

Måske det er tid at overveje en anden uddannelse efter barsel? Tænker, at den økonomiske forskel på SU/lån og din løn er minimal, så ved en mindre omlægning i jeres økonomi kunne det måske lade sig gøre?

Anmeld

8. august 2014

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Knus ♥

Anmeld

8. august 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Måske det er tid at overveje en anden uddannelse efter barsel? Tænker, at den økonomiske forskel på SU/lån og din løn er minimal, så ved en mindre omlægning i jeres økonomi kunne det måske lade sig gøre?

Tænker det også Det eneste jeg har det lidt svært ved, er at "byde" min familie at stifte sulån

Anmeld

8. august 2014

Anonym trådstarter

MetteS81 skriver:

Det skader jo ikke at spørge  I de her tider hvor det er svært at få lønforhøjelse kunne du evt foreslå at gå et par timer ned i tid istedet..på den måde slipper din chef for at give mere i løn, og du får mere tid hjemme. Ved ikke om det virker, men det kunne da være dejligt hvis det kunne løses sådan..

Tror jeg har besluttet mig at spørge om dette efter min barsel - ved de gerne vil beholde mig, så måske kan det lykkes for alle parter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.