A&F skriver:
Tak ven
. I ambulance? Hvorfor da? Hvordan forløb de første to fødsler sig? Spørger af nysgerrighed for, hvis vi en dag tænker på at have barn nr 3! Fordi min frygt er ikke at nå på sygehuset , da det går stærkt og jeg åbenbart ikke mærker til de cm jeg åbner mig på, først til sidst. Håber da at du når sygehuset med nr 4 så!
Jamen min mor fødte hurtigt med hendes nr. tre... Jeg fik veer 6.30 om morgenen, skulle have manden til at aflevere de to store, så er helt selv hjemme... Kunne mærke det gik rigtig stærkt, så ringer til fødegangen... Se vælger at sende en ambulance, da de ikke kan nå at sende en jordemoder hjem til mig... Ambulancen er så ikke hjemme der hvor vi bor, så den kommer fra en anden by, 40 minutter væk... Vi kører herfra 8.30 ca, er på fødegangen 9.10, føder 9.16... Der var en ekstra mand med i ambulancen, ud over dem de plejer at være, pga. Kjeg var så langt i fødsel... Jeg må ikke føde hjemme, da jeg har mistet meget blod ved to af mine fødsler... Så det kan blive en ambulance-tur denne gang også...
Anmeld