Den hindeløsning jeg fik foretaget igår kl 15, satte virkelig skub i fødslen, havde en del frisk blod og tegnblødning . Fik stærke plukveer om natten lidt i 03. Men følte ikke , at de var stærke nok eller reglmæssige. Jeg kontaktede FG kl 04, og jordemoderen jeg talte med i Tlf, syntes jeg skulle vente en time eller to med at komme forbi, da mine veer ikke var reglmæssige. Fortalte hende at jeg har født hurtigt før, og oplevede pressetrang hjemme, hvilket jeg også gjorde lidt denne gang. Og jeg fortalte hende at jeg gerne vil tjekkes, og pga jeg har 35 min til sygehuset var jeg utryg mht at falde i søvn , og så fik jeg en ve imens vi snakkede. Så sagde hun, at jeg bare kunne komme til tjek, men regne med, at jeg måske bliver sendt hjem. ! Nå heldigvis nåede manden og jeg ud,vores datter blev hjemme med min mor. Og så gik mit vand i bilen og veerne tog virkelig over nu. Kl 05.05 ankom vi til FG hvor jeg var 8 cm åben, og efter et kvarter fødte jeg vores længe ventede søn uge 40+6. Må sige, at det virkelig gik stærkt , for jeg nåede lige at ankomme på sygehuset så fødte jeg 05.20!!! Men ja, manden og jeg fik en dejlig velskabt søn, sund og rask. Man kan ikke andet end at forelske sig i sin partner igen, som er en fantastisk støtte under fødslen, og at forelske sig i sin lille søn
. Held og lykke til jer andre gravide som snart skal føde, sender en masse vestøv
Anmeld