Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Håber nogle kan hjælpe.... Har ved en fejl fået slået mit Swype Tastetur til på min mobil..... Og nu kan jeg ikke få det gamle almindelige tilbage.... nogle der ved hvad man går ind i og får det gamle igen.....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lollandpigen skriver: Håber nogle kan hjælpe.... Har ved en fejl fået slået mit Swype Tastetur til på min mobil..... Og nu kan jeg ikke få det gamle almindelige tilbage.... nogle der ved hvad man går ind i og får det gamle igen.....
indstillinger - min enhed - sprog og input -under standard kan du vælge samsung tastaturet til.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128