Er det tegn på fødsel eller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2009

TbCp

Malouis skriver:

Tja.. det er nok også det bedste, jeg syntes bare det er flovt at komme rendende hvis de nu siger at det er helt normalt, men jeg må nok hellere ringe for at hører nærmere.. forstår bare ikke hvad det ellers kan være hvis ikke det er tegn på fødsel?! men de siger jo osse at har man veer er man ikke i tvivl?! Jeg er så fortvivlet..

Altså starten på veerne synes jeg bestemt godt man kan være i tvivl om det er veer eller ej.
Når de rigtig går igang er man ikke i tvivl.
Jeg ville også ringe til fg og høre hvordan du skal forholde dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

Moldemine

Hej igen alle sammen, mange tak for jeres svar, jeg har snakket det igennem med min kæreste, og vi er blevet enige om at se tiden an til i morgen tidlig... jeg har ikke haft smerter siden klokken 19, så nu må vi se hvad der sker, jeg skal nok skrive når jeg ved noget nyt..
Tusinde tak fordi i var så hurtige til at svare, det betyder meget når man er fortvivlet..
knus Maria uge 36+0

Anmeld

17. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
syntes da også lige du skal sige hej til en jm

Jeg havde det sådan 3 uger før termin. Så da det nåede termin havde jeg INTET tegn på noget, før 10 dage efter .. og da fødte jeg...

Anmeld

18. august 2009

Moldemine

Hej igen alle sammen.. lige en update, da jeg gik i seng igår blev det meget værre, men jeg faldt i søvn efter 2 timer..
Jeg kontaktede så en JM i dag, og fik af vide at det var klare tegn på en snarlig fødsel, men hvor længe det ville gå var ikke til at sige, så der var ikke andet at gøre end at vente på de rigtige veer.. hun sagde at efter som der har været en del komplikationer under min graviditet og været en del snak om at jeg nok fødte før tiden syntes hun vi skulle gøre os så klar som mulig så vi var parate
og dermed sagde hun at hvis fødslen gik i gang ville de ikke forhindre lillepigen i at komme ud da de fleste babyer var store nok i denne uge til at klare sig helt ok.. så nu går jeg bare og venter...
knus Maria uge 35+1

Anmeld

18. august 2009

Cris

Malouis skriver:

Hej igen alle sammen.. lige en update, da jeg gik i seng igår blev det meget værre, men jeg faldt i søvn efter 2 timer..
Jeg kontaktede så en JM i dag, og fik af vide at det var klare tegn på en snarlig fødsel, men hvor længe det ville gå var ikke til at sige, så der var ikke andet at gøre end at vente på de rigtige veer.. hun sagde at efter som der har været en del komplikationer under min graviditet og været en del snak om at jeg nok fødte før tiden syntes hun vi skulle gøre os så klar som mulig så vi var parate
og dermed sagde hun at hvis fødslen gik i gang ville de ikke forhindre lillepigen i at komme ud da de fleste babyer var store nok i denne uge til at klare sig helt ok.. så nu går jeg bare og venter...
knus Maria uge 35+1

Puha! The moment of truth! Jeg håber, at alt går godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.