Er det tegn på fødsel eller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.815 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. august 2009

Moldemine

Hejsa alle sammen..
jeg er i dag i uge 36+0 og har de sidste 3 dage haft plukkeveer som har gjort ondt om i lænden og under maven, de er blevet værre og værre for hver dag, og i dag har de gjort så ondt to gange at jeg måtte stoppe op og trække vejret.
Mit spørgsmål er så bare, om det er tegn på fødsel eller om det bare er normalt?? jeg er meget i tvivl om hvorvidt jeg skal tage kontakt til fødegangen for at snakke med en jordmor, eller om jeg bare skal vente og se tiden an(nu har jeg jo gået sådan i 3 dage) er der andre som har prøvet lignende??
min slimprop gik i sidste uge (men dette skulle jo ikke have nogen betydning)
på forhånd tak
Maria uge 36+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

Isabels-mor

Tag kontakt til fødegangen for at være sikker, heller ringe for mange gang..

Anmeld

17. august 2009

Mie A

Du skal ikke ringe til fødegangen - men derimod til din egen jordemor.

Anmeld

17. august 2009

Moldemine

Mandal skriver:

Tag kontakt til fødegangen for at være sikker, heller ringe for mange gang..

Tja.. det er nok også det bedste, jeg syntes bare det er flovt at komme rendende hvis de nu siger at det er helt normalt, men jeg må nok hellere ringe for at hører nærmere.. forstår bare ikke hvad det ellers kan være hvis ikke det er tegn på fødsel?! men de siger jo osse at har man veer er man ikke i tvivl?! Jeg er så fortvivlet..

Anmeld

17. august 2009

Tut

Jeg ville nu også ringe til FG... Hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt, og så kan du få en afklaring.

Giv lige en update herinde

Anmeld

17. august 2009

Moldemine

Mie A skriver:

Du skal ikke ringe til fødegangen - men derimod til din egen jordemor.

Hejsa..
jeg har ikke et nummer på min jordmor, jeg har kun fået et nummer til fødegangen, hvor man kan snakke med den vagthavende jordmor?? er det det du mener? eller??

Anmeld

17. august 2009

Lise

Det lyder som starten på min fødsel...

Jeg ville lige ringe tl fødegangen

Anmeld

17. august 2009

Mie A

Malouis skriver:

Hejsa..
jeg har ikke et nummer på min jordmor, jeg har kun fået et nummer til fødegangen, hvor man kan snakke med den vagthavende jordmor?? er det det du mener? eller??

Det var underligt...  Det har jeg da fået alle 3 gange.
Nå, men så må du jo ringe til fødegangen

Anmeld

17. august 2009

Misjelle

Malouis skriver:

Hejsa..

Iores kommune ringer man ikke til sin egen jordmoder, men ringer direkte til fødegangen. De plejer at være rigtig søde og vil som regel hellere tjekke en gang for meget end en gang for lidt.
Håber alt er vel

Anmeld

17. august 2009

BinaMor

jeg turde ikke ringe til fødegangen. var der i uge 37,7

troede jeg havde forstoppelse pga mavepine.. men jeg ringede tilsidst og fødte næste dag. det var så veer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.