Abemor skriver:
Han spillede det med nogle på hans egen alder. Selvom der også er ældre børn, synes jeg man som institution bør overhoved aldersgrænserne
Ja, men det er jo ikke lige altid der er en pædagog eller at de lige har styr på de forskellige aldersgrænser.
Det er trosalt et legespil og jeg ville ikke tænke på at der var en aldersgrænse på den. Men det er fordi jeg selv har spillet det, og jeg synes ikke det er værre end mange andre spil, som børn får lov til at spille.
Men hvis du ikke vil have at han spiller det, så siger du det jo bare til dem. Ikke sikkert de andre forældre har noget i mod det.
Anmeld