LEGO batman - aldersgrænse???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. august 2014

Mum33

Nogen der kender "aldersgrænsen" på LEGO batman? Altså playstationspillet? 

De spiller det nemlig i min søns SFO, og må indrømme jeg synes det er noget voldsomt noget (det jeg har set over skulderen når jeg har hentet) 

kender I noget til det spil? Min søn er 5. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2014

TNBC

Abemor skriver:

Nogen der kender "aldersgrænsen" på LEGO batman? Altså playstationspillet? 

De spiller det nemlig i min søns SFO, og må indrømme jeg synes det er noget voldsomt noget (det jeg har set over skulderen når jeg har hentet) 

kender I noget til det spil? Min søn er 5. 

7. 

Ved ikke om de har ændret sig meget siden jeg har spillet dem, men jeg synes ikke de var særlig voldsomme da jeg spillede dem med min nevø.

Men jeg kan tænke på værre spil de kunne sidde og spille. Tænker at der vel er ældre børn der spiller det, og så ser han på eller lege med. 

Anmeld

6. august 2014

Mum33

Han spillede det med nogle på hans egen alder. Selvom der også er ældre børn, synes jeg man som institution bør overhoved aldersgrænserne  

Anmeld

6. august 2014

TNBC

Abemor skriver:

Han spillede det med nogle på hans egen alder. Selvom der også er ældre børn, synes jeg man som institution bør overhoved aldersgrænserne  

Ja, men det er jo ikke lige altid der er en pædagog eller at de lige har styr på de forskellige aldersgrænser. 
Det er trosalt et legespil og jeg ville ikke tænke på at der var en aldersgrænse på den. Men det er fordi jeg selv har spillet det, og jeg synes ikke det er værre end mange andre spil, som børn får lov til at spille. 

Men hvis du ikke vil have at han spiller det, så siger du det jo bare til dem. Ikke sikkert de andre forældre har noget i mod det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.