Vil ikke have sat hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2014

Mamalou

Hvad med en kortere frisure? En page?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2014

Clisolka

Rikke T skriver:

Min datter på 2år og 3 måneder vil ikke have sat sit hår op - hverken med spænder eller elastikker.  

Hun skriger bare "neeeej gider ikke" og skubber mine hænder væk når jeg prøver. 

Får jeg en sjælden gang lov at sætte et elastik i hendes hår, så er det ude igen inden der er gået et minut. 

Vil så gerne sætte hendes hår op, bare med et enkelt lille elastik  især her i varmen. Hun sveder jo under det lange tykke hår, og så ser det altså også en smule sjusket ud  

Andre med piger som nægter at få sat hår, og hvordan vænner man dem til at gå med håret sat op? 

��

Mvh Rikke 

Det gjorde min datter også i den alder - ikke om hun ville have sat hår. Nu er hun desværre i den periode igen 

Ellers har jeg måttet sætte spænder, elastikker osv. i håret på hende - indtil nu (hun fylder 4 til oktober)  Hun har sin egen lille kuffert med alle mulige slags elastikker, spænder og hårbånd. 

Anmeld

6. august 2014

2babygirls

Rikke T skriver:

Min datter på 2år og 3 måneder vil ikke have sat sit hår op - hverken med spænder eller elastikker.  

Hun skriger bare "neeeej gider ikke" og skubber mine hænder væk når jeg prøver. 

Får jeg en sjælden gang lov at sætte et elastik i hendes hår, så er det ude igen inden der er gået et minut. 

Vil så gerne sætte hendes hår op, bare med et enkelt lille elastik  især her i varmen. Hun sveder jo under det lange tykke hår, og så ser det altså også en smule sjusket ud  

Andre med piger som nægter at få sat hår, og hvordan vænner man dem til at gå med håret sat op? 

��

Mvh Rikke 

Min datter gad heller ikke iden alder, det holdte også max i 5 min, men sukkede jo efter at sætte det, da der endelig kom mere end 4 strå
Nu bliver hun snart 4 år og jeg fortæller at jeg sætter det op fordi det blir for varmt eller.. Nogle dage overlever det hele dagen til jeg henter hende

Anmeld

6. august 2014

LinLin

Har indtil videre kun drenge så har ikke lige stået i det men jeg ville da klippe hendes hår så

Anmeld

6. august 2014

SussieThyssen

Rikke T skriver:

Jeg har aldrig tvunget hende til det. 

Jeg spørger om råd til hvordan man kan vænne hende til det, netop fordi jeg ikke vil tvinge hende.

Det gør du ikke...du venter bare til hun selv kommer med klips og den slags.
Spørg hende når du selv sætter dit eget hår..men ikke for tit

Anmeld

6. august 2014

Chris86

Her blir der sat prinsessehår fletninger som tornerose osv osv...

Anmeld

6. august 2014

lineog4

Min datter har aldrig ville have noget i håret. Hun er 11 nu har (selvvalgt for jeg ville hellere noget kortere) hår til numsen og det kommer aldrig op. 

Jeg har mit hår i en knold hver dag og er nu p.... Misundelig over jeg ikke som hende bedst kan lide det løst.

Men sveder hun for meget eller er det på andet måde generende ville jeg da bare få en kortere frisure.

Anmeld

6. august 2014

Tulle28

Har en datter på 4 år og 3 mdr. og hun vil stadigvæk ikke - men det er blevet lidt bedre Hun har altid været meget viljestærk og havde meget tidligt også en helt klar holdning til, hvilket tøj hun ville have på.
Tænker det kommer, men har virkelig også været frustreret over at se på hendes uglede lokker!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.