Er man sippet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

866 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. august 2014

Anonym trådstarter

Når man ser et opslag på en lejelighed i en størrelse man længe har søgt, men siger nej tak til at komme at se på den, når man finder ud af at i baghaven ligger det gennemgående jernbanespor over fyn.

Nu er det sådan at jeg er opvokset tæt på en jernbane dog med knap så meget trafik og banen lå længere væk fra huset end her.

Jeg er sensibel over for støj og mine nerve ender var flossede da jeg endelig efter mange år, kunne flytte ud af Odense centrum.

En bekendt der kender byen siger: jaamen der er lydisolerede vinduer, man lægger næsten ikke mærke til det.

Er man så sippet når man siger nej tak til sådan et tilbud?, min kæreste siger at det er helt i orden at sige nej, men vores bekendte der kender lejeligheden ryster på hovedet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Når man ser et opslag på en lejelighed i en størrelse man længe har søgt, men siger nej tak til at komme at se på den, når man finder ud af at i baghaven ligger det gennemgående jernbanespor over fyn.

Nu er det sådan at jeg er opvokset tæt på en jernbane dog med knap så meget trafik og banen lå længere væk fra huset end her.

Jeg er sensibel over for støj og mine nerve ender var flossede da jeg endelig efter mange år, kunne flytte ud af Odense centrum.

En bekendt der kender byen siger: jaamen der er lydisolerede vinduer, man lægger næsten ikke mærke til det.

Er man så sippet når man siger nej tak til sådan et tilbud?, min kæreste siger at det er helt i orden at sige nej, men vores bekendte der kender lejeligheden ryster på hovedet.

jeg vil sige det er helt i orden... det er dig og din kæreste der skal bo i lejligheden, ikke jeres bekendte...

Anmeld

6. august 2014

Bshizzle

Selvfølgelig er du ikke sippet!! 

Du har lov til at være kræsen ligesom mange andre er.. 

Man siger ikke bare 'Ja'  til en lejlighed uden at være sikker og tryg!. 

- Jeg ville selv sige Nej Tak til en lejlighed hvor haven havde togskinner nærmest i baghaven 

Dog bor jeg nu i hus 5 min gå-afstand fra en lille station, så vi kan da engang imellem høre et tog i ny og næ. (Ikke ligefrem larm). 

Og en helt anden ting.. Er det jeres familie eller venner der skal bo i den lejlighed?  Deres mening er vel underordnet. 

Anmeld

6. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Nææ i kan da gøre som i vil dog var jeg nok taget med til en fremvisning. Ville aldrig sige nej uden lige at have tjekket det ordenligt ud

Anmeld

6. august 2014

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Selvfølgelig er du ikke sippet!! 

Du har lov til at være kræsen ligesom mange andre er.. 

Man siger ikke bare 'Ja'  til en lejlighed uden at være sikker og tryg!. 

- Jeg ville selv sige Nej Tak til en lejlighed hvor haven havde togskinner nærmest i baghaven 

Dog bor jeg nu i hus 5 min gå-afstand fra en lille station, så vi kan da engang imellem høre et tog i ny og næ. (Ikke ligefrem larm). 

Og en helt anden ting.. Er det jeres familie eller venner der skal bo i den lejlighed?  Deres mening er vel underordnet. 

Takker for opbakningen, det var nu også min første tanke at sige nej.

Det vores bekendte mener er, at lejeligheden har en udlejer med orden i forholdene og at den er i god stand.

Nogle gange kan man vakle ved sin beslutning når der er nogen der anbefaler noget så varmt.

Anmeld

6. august 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Nææ i kan da gøre som i vil dog var jeg nok taget med til en fremvisning. Ville aldrig sige nej uden lige at have tjekket det ordenligt ud

Vi har set på krak hvor tæt den ligger på, synes ikke vi ville spilde nuværende lejers tid, når vi var så sikker på i første omgang at sige nej.

Anmeld

6. august 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Nej, så er man ikke sippet! Jeg havde da selv sagt nej, hvis det er mig 

Anmeld

6. august 2014

modesty

Anonym skriver:

Jeg ville aldrig bo så tæt på en jernbane, så nej, det synes jeg ikke.

Det er jo helt individuelt hvad man bliver berørt af, andre har måske forbehold som du ikke har.

Anmeld

6. august 2014

Frk.S

Jeg synes ikke det er sippet - ville selv sige nej til sådan en lejlighed.

Jeg kendte engang en som boede lige op ad jernbanen - når man var på besøg kunne man høre HVOR meget det larmer hver gang et tog kører forbi. Det kan godt være man kan vænne sig til det - men jeg var i hvert fald glad for det ikke var mit hus.

Anmeld

6. august 2014

SussieThyssen

Nej det er da dit valg..og så er der jo nok nogle andre der gerne vil bo der, og som ikke er sensitive over for støj.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.