Up-date på skrukhed...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.156 visninger
5 svar
20 synes godt om
6. august 2014

Miss-86

Skrukheden er stadig stand-by for mit vedkommende.. Har ikke rigtig følt den længe, meen har stadig ønsket om et barn..

Vi snakkede om det for længe siden, kæresten og jeg og han sagde at inden for 6 mdr. ville han igang med PB Skønt endelig - Men turde/tør ikke håbe på for meget, vil så nødig blive skuffet.. IGEN.

Men her for en månedstid siden, havde vi ubeskyttet sex (VIIILDT) og da jeg så skulle have min mens kom den ikke, min kæreste tog det helt roligt, da jeg sagde at der jo var en mulighed for at jeg var gravid.
Min mens kom så 6 dage forsinket..
Og ja, efter den er stoppet har vi IGEN haft ubeskyttet sex..

Jeg ved ikke rigtig hvad det betyder fra hans side, meeeen jeg lader den ligge, gider ikke snakke mere om PB - Nu er det op til ham ..
Jeg nyder det bare og håber i mit stille sind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2014

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Miss-86 skriver:

Skrukheden er stadig stand-by for mit vedkommende.. Har ikke rigtig følt den længe, meen har stadig ønsket om et barn..

Vi snakkede om det for længe siden, kæresten og jeg og han sagde at inden for 6 mdr. ville han igang med PB Skønt endelig - Men turde/tør ikke håbe på for meget, vil så nødig blive skuffet.. IGEN.

Men her for en månedstid siden, havde vi ubeskyttet sex (VIIILDT) og da jeg så skulle have min mens kom den ikke, min kæreste tog det helt roligt, da jeg sagde at der jo var en mulighed for at jeg var gravid.

Jeg ved ikke rigtig hvad det betyder fra hans side, meeeen jeg lader den ligge, gider ikke snakke mere om PB - Nu er det op til ham ..

Ej hvor godt søde. Er helt vildt glad på dine/jeres vegne. Så håber jeg bare ikke at der går for lang tid inden du står med en positiv test. 

Mine fingre er krydset. Og ville bestemt se det som er go fra hans side. 

Anmeld

6. august 2014

Miss-86

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Ej hvor godt søde. Er helt vildt glad på dine/jeres vegne. Så håber jeg bare ikke at der går for lang tid inden du står med en positiv test. 

Mine fingre er krydset. Og ville bestemt se det som er go fra hans side. 

Ja, jeg synes også det er positivt..
Men lad os nu se om han forsætter sådan

Håber da at det betyder han er klar NU

Anmeld

6. august 2014

Chewy

Miss-86 skriver:

Forstår virkelig godt du gerne vil have et barn, men det der er ikke smart. At få et barn på den måde, hvor I ikke har set hinanden i øjnene og snakket om at begge parter er klar er virkelig ikke smart. At få et barn kan være meget hårdt for forholdet og du ønsker ikke at han efterfølgende står og siger at du gjorde det mod hans vilje eller at han følte sig presset til det. 

Tal al med ham om det inden I har ubeskyttet sex igen.

Anmeld

6. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det var da en skøn up-date  Jeg tror sgu du har en af de der mænd (ligesom jeg) der ikke ønsker den store snak om at "NU laver vi en baby". Det skal bare komme snigende - agtigt.  Og med den reaktion på at din mens var udebleven, er han da klar. Ellers, næste gang i sexer ubeskyttet, så snig en lillebitte kommentar ind om mulig graviditet, bare lige for at være HELT sikker på han tænker over det. Det gjorde jeg, og min kærestes svar var "ja så kommer der en baby". OKAY!! 

Anmeld

6. august 2014

BigHope13

Miss-86 skriver:

Yay skøn Update, det må da betyde han ikke er langt derfra, og skulle det ske er det helt okay
Måske han også bare er typen der har brug for at der sker helt naturligt uden alt for meget planlægning.,.

By the Way så,er det jo bare ikke alle mænd der duer/gider de der snakke med nu skal vi lave en baby
Og det virker til at i 100% ved hvor i har hinanden uden de kedelige snakke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.