Hjælp tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2014

Rabije

Hold da op!?

- havde du så regelmæssig mens. Inden det?

- og havde du andre symptomer end: mens. Smerter, oppustethed, prikken, stikken og generelt bare en "underlig" følelse i kroppen? - jeg synes at det er så svært at tro på at man måske kan være gravid, når teste og blodprøver er negative, og ens læge også mener der ikke er noget?

- & hvordan forløb resten af din graviditet så? ☺️☺️☺️

- hvor er det dejligt at høre at man ikke er den eneste, der har oplevet dette!!! :-)

Jeg har haft mens 2 gang om mdr lægen fandt aldrig ud af hvorfor jeg fik den 2 gang på en mdr, 

Jeg var meget stresset og skændes meget med min kæreste jeg var kede af det efter 10 min var jeg glad, jeg fik os brun udflåd  

Jamen en det gå fint nok har bar kvalme puhaaaa ellers er det skønt at være gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2014

Anonym trådstarter

Ja okay!:-)

jeg synes også jeg har en "snert" af kvalme engang imellem. Men nu må vi se :-)!

Anmeld

7. august 2014

Anonym trådstarter

Rabije skriver:

Jeg har haft mens 2 gang om mdr lægen fandt aldrig ud af hvorfor jeg fik den 2 gang på en mdr, 

Jeg var meget stresset og skændes meget med min kæreste jeg var kede af det efter 10 min var jeg glad, jeg fik os brun udflåd  

Jamen en det gå fint nok har bar kvalme puhaaaa ellers er det skønt at være gravid

Jeg synes at mit udflåd har sådan lidt "gult" i det, altså ikke gul, gul men ja? :s

Anmeld

7. august 2014

Rabije

Anonym skriver:

Jeg synes at mit udflåd har sådan lidt "gult" i det, altså ikke gul, gul men ja? :s

Ja det var mit os  

men håber det bedste for dig  

Anmeld

7. august 2014

Anonym trådstarter

Rabije skriver:

Ja det var mit os  

men håber det bedste for dig  

Når, så sådan startede dit også? - hm. Jeg synes bare det er lidt sært at en blodprøve kan være negativ trods en graviditet? ☺️

Men mange tak! :-)!!!

Anmeld

8. august 2014

Rabije

Anonym skriver:

Når, så sådan startede dit også? - hm. Jeg synes bare det er lidt sært at en blodprøve kan være negativ trods en graviditet? ☺️

Men mange tak! :-)!!!

Hvis du ikke er så langt hen så viser den negativ /:

Anmeld

8. august 2014

Anonym trådstarter

Rabije skriver:

Hvis du ikke er så langt hen så viser den negativ /:

Ja okay :-)

Anmeld

12. august 2014

najabaja

Anonym skriver:

- inden jeg startede på p-piller havde jeg sådan nogenlunde normal cyklus.

altså, jeg vidste ihvertfald hvornår den skulle komme. Men, jeg har overhovedet ikke haft min mens. I 13 måneder OVERHOVEDET!

- og er altså ved at blive godt skør i hovedet af det Hehe:-)

Det kunne godt lyde som om du måske har PCO. Kontakt din  læge, for ingen menstruation i 13 måneder er ikke normalt. Desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.