Hej alle sammen! - jeg er ny her, og har et par spørgsmål som jeg håber lidt på nogle af jer kender noget til.
- sagen er den at jeg ikke har haft en ordenligt cyklus de sidste 13 måneder efter p-pille stop. Jeg begyndte at have mens. Smerter for 2-3 uger siden, så jeg troede self. At den var på vej, men nej. En uge mere er nu gået og derfor tog jeg en graviditetstest, som viste negativ. Mens. Smerterne fortsatte, samt en masse prikken, stikken, og i det hele taget bare en "underlig" følelse i underlivet. "Stikken" fornemmelse i mine æggestokke (tror jeg ihvertfald) både højre og venstre side, dog mest højre. Samt ondt i lænden og hofter, og en oppustethed, mest om aftenen, ( ligner altså en der er i 6 mdr.) haha griner.
så derfor tog jeg en graviditetstest mere. Den viste først negativ, men efter 15-20 minutter blev den svag positiv. Jeg kontaktede derfor min læge og fik taget en hcg-blodprøve. Dagen efter fil jeg af vide at han troede ikke jeg var gravid, og at tallet af hcg var så lavt at det næsten ikke kunne måles?! - nu sidder jeg så her og er helt rundt på gulvet... Så mine spørgsmål er: kan jeg overhovedet være blevet gravid, på trods af min mens. Har udebleven i så lang tid? - hvis ja. Kan man så være gravid men med er meget lavt hcg tal i blodet? Jeg har stadig "smerter" / ubehag i underlivet og generelt bare en følelse af at der er noget.
- håber virkelig i kan hjælpe mig, da jeg føler mig helt på herrens mark! :-(
Anmeld