Nervøs for scanning imorgen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
4 svar
2 synes godt om
5. august 2014

mulleh

Puha. Jeg er så nervøs for scanning hos gynækologen. Jeg er lidt usikker på hvor langt jeg er. Men ca. De 8 uger. Det finder jeg jo ud af imorgen til scanningen. Er bare så nervøs for at der ikke er liv eller noget :/ arg. Det piner mig og kan ikke sove :/ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2014

1977

Profilbillede for 1977

Hvordan er det så gået i dag? 

Anmeld

6. august 2014

mulleh

Jeanne skriver:

Hvordan er det så gået i dag? 



Rigtig godt, tak man er vel altid lidt nervøs til scanningerne  

Anmeld

6. august 2014

Mor til F

mulleh skriver:



Rigtig godt, tak man er vel altid lidt nervøs til scanningerne  



Dejligt at høre,  at alt gik godt

Anmeld

6. august 2014

mulleh

Jaa. Vi fik scannings billeder med hjem. Det så uvirkeligt. Men super skøn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.