Puha. Jeg er så nervøs for scanning hos gynækologen. Jeg er lidt usikker på hvor langt jeg er. Men ca. De 8 uger. Det finder jeg jo ud af imorgen til scanningen. Er bare så nervøs for at der ikke er liv eller noget :/ arg. Det piner mig og kan ikke sove :/
Anmeld