Er jeg den eneste der har en baby der KUN vil hænge på mor?
Jeg synes ikke andre babyer er sådan.
Her er lidt beskrivelse:
Hun vil ikke være hos andre (skriger helt vildt efter max 1 minut)
Folk er ok på afstand og der smiles og vinkel da også så længe hun er på min arm eller i barnevognen.
Hun kan overhovedet ikke lege bare 2 sekunder selv. Jeg skal sidde med hende og lege hele tiden, og hun kravler rundt på mig.
Hun kravler efter mig hvis jeg går fx på toilettet. Og så kravler hun op af mine ben. (Rejser sig op) sådan er det også når jeg laver mad osv. Altså jeg kan intet uden hun hænger på mig på den ene eller anden måde. Selv når jeg støvsuger hænger hun om mine ben.
Hun har ikke villet sove i egen seng før nu, men til gengæld er hun meget let at putte i egen seng nu.
Hun sover 1 1/2 time på hele dagen fordelt på 2 lure.
På trods af alt det er hun meget fremme i udviklingen. Hun er også allerede meget kærlig. Krammer og kysser, er glad hele dagen lang.
Hvis hun kan se mig og hun sidder ved sin far, kravler hun hen til mig, eller rækker armene ud efter mig.
Da hun var lille skreg hun hos alle andre end mig, og ville sove oven på mig både dag og nat indtil hun var 4 mdr
Hun er anderledes end andre børn, men hvad kan jeg gøre for hun kan lege lidt og jeg evt kan sidde lidt i sofaen imens?
Please fortæl mig jeg ikke er den eneste med sådan et barn? Bliver det mon bedre? Troede det blev bedre af hun lærte at kravle, men tværtimod. Hun er 9 mdr.
Anmeld