Flyverdragt - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2014

Bell'star

L&V skriver:

Det er et super tidspunkt at købe flyverdragt lige nu da det er nemt at finde dem på tilbud med gode procenter. mener ønskebørn lige har kørt måske stadig køre reima til 500,-

Jeg er absolut mest til reima men ander som jeg er positive over er didriksen, molo og pompedeluxe

Vær obs på at reima og pomp

de luxe er store i str 

jeg ville holde mig fra hummel

Tusind tag for de gode råd - jeg har købt mig en reima, og kan godt se den er lidt stor i størrelsen. Men der er "heldigvis" længe til vinteren er ovre, så tror det er perfekt.

Vil du sige at der er behov for 2 flyverdragter når han er så lille (bliver 1 år den 25. August) eller kan man klare sig med en og et sæt termotøj?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2014

Bell'star

Lunae skriver:

Vandsøjletrykket er ret vigtigt! Herhjemme har min datter haft reima hvert år og så har vi haft en Molo, en hummel og en miniature. Alle har været rigtig gode, men tror altså at Reima stadig er de bedste - i hvert fald til de helt små!

Min søn er 13 mdr og til ham har jeg købt to hummel flyverdragte!

Ok, jeg har købt en reima, da det virker til at folk synes det er et rigtig godt mærke.

Men vil du mene det er nødvendigt med 2 flyverdragter, eller kan vi nøjes med den ene i år? (han bliver 1år her den 25. August)

Anmeld

7. august 2014

Bell'star

Blop2 skriver:

Jeg har lige købt flyverdragt til vores søn på 2,7 år. 

En Name It, det mærke er vi rigtig glade for da det er god kvalitet, til rimelige penge. 

De passer ikke tøjet andet end en sæson, så syntes simpelthen 1000 kr. for en flyverdragt er helt vildt, men sådan er vi jo heldigvis så forskellige;o)

Præcis, jeg synes godt nok også det er mange penge med kommer til at bruge på flyverdragter. (Fandt heldigvis en reima, der var sat ned til 600kr)

Køber du name it i butikkerne, eller på nettet? - synes nemlig ikke lige jeg kan finde nogen fra name it på nogle netsider.

Anmeld

7. august 2014

Blop2

Bell'star skriver:

Præcis, jeg synes godt nok også det er mange penge med kommer til at bruge på flyverdragter. (Fandt heldigvis en reima, der var sat ned til 600kr)

Køber du name it i butikkerne, eller på nettet? - synes nemlig ikke lige jeg kan finde nogen fra name it på nogle netsider.

Begge steder, men handler mest på nameit.dk 

de har lige begyndt at få lidt af efterårs/vinter tøjet hjem.

jeg har givet 650 kr. for flyverdragten og den er fra den nye kollektion. 

Anmeld

7. august 2014

Bell'star

Blop2 skriver:

Begge steder, men handler mest på nameit.dk 

de har lige begyndt at få lidt af efterårs/vinter tøjet hjem.

jeg har givet 650 kr. for flyverdragten og den er fra den nye kollektion. 

Ok, må vist lige ind og kigge der så, om jeg kan finde noget godt

Som jeg lige har spurgt de andre om, vil du mene, at der er behov for 2 flyverdragter til ham, eller kan man nøjes med 1 og et sæt termotøj?

Havde lidtovervejet en flyverdragt og et sæt med jakke og overtræksbukser, (så man kan nøjes med at give ham jakken på når man fx skal køre bil) men ved ikke om man kan få det i så små størrelser..

Anmeld

7. august 2014

Blop2

Bell'star skriver:

Ok, må vist lige ind og kigge der så, om jeg kan finde noget godt

Som jeg lige har spurgt de andre om, vil du mene, at der er behov for 2 flyverdragter til ham, eller kan man nøjes med 1 og et sæt termotøj?

Havde lidtovervejet en flyverdragt og et sæt med jakke og overtræksbukser, (så man kan nøjes med at give ham jakken på når man fx skal køre bil) men ved ikke om man kan få det i så små størrelser..

Sidste vinter var vores søn ca. 2 år. Jeg købte en flyverdragt, en vinterjakke og et par skibukser. Tror max skibukserne blev brugt 5 gange hele vinteren, så har bestemt mig for at i år prøver vi lige med en flyverdragt og en jakke, så må jeg ud og købe skibukser hvis det går helt i ged.

Anmeld

7. august 2014

Lunae

Bell'star skriver:

Ok, jeg har købt en reima, da det virker til at folk synes det er et rigtig godt mærke.

Men vil du mene det er nødvendigt med 2 flyverdragter, eller kan vi nøjes med den ene i år? (han bliver 1år her den 25. August)

Altså jeg har altid haft to til begge mine unger, men det afhænger jo meget af hvor meget institutionen kommer ud osv. Hvis jeg var dig, ville jeg nok se om jeg bare kunne finde en billig brugt en i reserve

Anmeld

7. august 2014

L&V

Bell'star skriver:

Tusind tag for de gode råd - jeg har købt mig en reima, og kan godt se den er lidt stor i størrelsen. Men der er "heldigvis" længe til vinteren er ovre, så tror det er perfekt.

Vil du sige at der er behov for 2 flyverdragter når han er så lille (bliver 1 år den 25. August) eller kan man klare sig med en og et sæt termotøj?

Det var så lidt. Går meget op i fodtøj og udetøj. Det ska bare være det bedste. 

Jeg har aldrig haft 2. Og ska heller ik ha det i år tænker jeg. Hvis man tørre den med vrangen ud så tørre de oki hurtigt. Husk ik at put den i tørretumbler, varmeskab og lignende så ryger vandtætheden hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.