Renault Clio sport tour 1. service

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. august 2014

Mor1986

Vi skal have vores bil til 1. service. og hos forhandler koster det 3000 kr  

Hos forhandler sagde de at de også vil opdatere software. Et andet sted siger de at det gør de ikke. Og at det kun er forhandler der ved om der er nyt software og kun de kan opdatere.

Så er det jeg tænker er det nødvendigt at opdatere software? Kan det være rigtig at der ikke er andre værksteder der gør det? for hvad er ideen så med at man kan vælge det værksted man har lyst og at garantien så stadig gælder? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2014

Mor1986

Slet ingen?

Anmeld

5. august 2014

An&Jo

Vi har lige haft vores nye Fiesta til service og der skulle softwaren opdateres.. Jeg har min telefon koblet på bilen så den automatisk ringer 112 ved et uheld, og så er der selvfølgelig håndfri også..

Hvis ikke min software bliver opdateret så mister jeg mange af mine funktioner deri, så ja det er ret vigtigt.. Og hos os er det også kun Ford der kan se om der er kommet nyt

Anmeld

6. august 2014

Mor1986

An&Jo skriver:

Vi har lige haft vores nye Fiesta til service og der skulle softwaren opdateres.. Jeg har min telefon koblet på bilen så den automatisk ringer 112 ved et uheld, og så er der selvfølgelig håndfri også..

Hvis ikke min software bliver opdateret så mister jeg mange af mine funktioner deri, så ja det er ret vigtigt.. Og hos os er det også kun Ford der kan se om der er kommet nyt

Men det vil sige at der ikke er andre forhandlere der kan opdatere den? Eller værksteder må det hedde

Anmeld

6. august 2014

An&Jo

Mor1986 skriver:

Men det vil sige at der ikke er andre forhandlere der kan opdatere den? Eller værksteder må det hedde

Ikke i vores tilfælde nej, da kun Ford kan se om der er en ny opdatering..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.