så tæt på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. august 2014

Anonym trådstarter

Men alligevel er vi så langt fra at kunne få det hus vi gerne vil have,
vi skal have 50.000kr men har kun de 10 af dem. og jeg må jo ikke stå med på nogle lån lige pt fordi jeg er på kontanthjælp .

suk hvor jeg synes det er surt. måtte bare lige ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

hvis I har samme adresse er det efter de nye regler underordnet hvem der står på lånet da pengene vil blive betragtet som fælles selvom de kun går ind på din mand/kærestes konto...

bare lige en information inden I ender med at miste indtægten imens de regner på det hos kommunen...

Alt efter jeres udgifter så er det noget med at man må have et lånebeløb/formue svarende til 20.000 (for samlevende) og så oven i penge til en måneds regninger...

hvordan de udregner den med regningerne aner jeg ikke da vi slet ikke tør tage risikoen for at ryge over...

Anmeld

5. august 2014

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

hvis I har samme adresse er det efter de nye regler underordnet hvem der står på lånet da pengene vil blive betragtet som fælles selvom de kun går ind på din mand/kærestes konto...

bare lige en information inden I ender med at miste indtægten imens de regner på det hos kommunen...

Alt efter jeres udgifter så er det noget med at man må have et lånebeløb/formue svarende til 20.000 (for samlevende) og så oven i penge til en måneds regninger...

hvordan de udregner den med regningerne aner jeg ikke da vi slet ikke tør tage risikoen for at ryge over...

Tak for Info det viste jeg faktisk slet ikke og det sagde de slet ikke noget om på kommunen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.