har nogen oplevet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

815 visninger
18 svar
0 synes godt om
5. august 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

hey de damer

jeg vil lige høre om der er nogle der oplevet at både slimproppen går og tegnblødning men alligvelet er endt med at blive prikket hul på forsterhinget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2014

Love Angel

Mor til 4

ingen der har prøvet det?

Anmeld

5. august 2014

natashalarsen

Kommende mor skriver:

hey de damer

jeg vil lige høre om der er nogle der oplevet at både slimproppen går og tegnblødning men alligvelet er endt med at blive prikket hul på forsterhinget?

Jeg har oplevet det.
Oplevede min slimprop gik og døjede meget med VOLDSOMME plukveer havde også åbnet mig lidt. Men fik en pille Torsdag 39+1 fødte lørdag nat til søndag morgen 39+4 år 2012
De prikket hul på mit vand kl 19:00 om aften tror jeg nok .
også fik jeg ellers ve storm

Anmeld

5. august 2014

Love Angel

Mor til 4
natashalarsen skriver:

Jeg har oplevet det.
Oplevede min slimprop gik og døjede meget med VOLDSOMME plukveer havde også åbnet mig lidt. Men fik en pille Torsdag 39+1 fødte lørdag nat til søndag morgen 39+4 år 2012
De prikket hul på mit vand kl 19:00 om aften tror jeg nok .
også fik jeg ellers ve storm

når for søren

så skal jeg ikk blive chorket hvis det ender med at de prikker hul på mit vand jeg er 40+6 i dag

tusind tak for dit svar

Anmeld

5. august 2014

natashalarsen

Kommende mor skriver:

når for søren

så skal jeg ikk blive chorket hvis det ender med at de prikker hul på mit vand jeg er 40+6 i dag

tusind tak for dit svar

Wow så du jo langt henne, har du hørt dem til de der igangsættelse piller?

Anmeld

5. august 2014

Love Angel

Mor til 4
natashalarsen skriver:

Hehe ja det er jeg, det derfor jeg så utålmodigt og vil snart ha det sker for vil gerne igang af mig selv Og nej har jeg ikk hørt om. Men jordmoder prøver vel først at prikke hul på vandet og se tiden lidt an ikk? 

Anmeld

5. august 2014

natashalarsen

Kommende mor skriver:

Hehe ja det er jeg, det derfor jeg så utålmodigt og vil snart ha det sker for vil gerne igang af mig selv Og nej har jeg ikk hørt om. Men jordmoder prøver vel først at prikke hul på vandet og se tiden lidt an ikk? 

Jeg fik igangsættelse piller først, men nu var min søn også for lille og næsten ved at dø under fødsel de prikkede først hul efter jeg havde åbnet mig 2 cm

Anmeld

5. august 2014

Love Angel

Mor til 4
natashalarsen skriver:

Hehe ja det er jeg, det derfor jeg så utålmodigt og vil snart ha det sker for vil gerne igang af mig selv Og nej har jeg ikk hørt om. Men jordmoder prøver vel først at prikke hul på vandet og se tiden lidt an ikk?

Anmeld

5. august 2014

Love Angel

Mor til 4
natashalarsen skriver:

Jeg fik igangsættelse piller først, men nu var min søn også for lille og næsten ved at dø under fødsel de prikkede først hul efter jeg havde åbnet mig 2 cm

Årh okay 

når men sådan som jeg selv går rundt og tror er at hvis ikk jeg går igang af mig selv så vil jordmoder prik hul på vandet eller hedder det forsterhinget? Også vente og se.

Anmeld

5. august 2014

Love Angel

Mor til 4
natashalarsen skriver:

Årh okay

når men sådan som jeg selv går rundt og tror er at hvis ikk jeg går igang af mig selv så vil jordmoder prik hul på vandet eller hedder det forsterhinget? Også vente og se.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.