Exkæresten!!! hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

899 visninger
7 svar
3 synes godt om
5. august 2014

Anonym trådstarter

Ja min nu ex giK fra mig da han mistede sine følelser For mig! Jeg kontaktede ham så ikke og han begyndte så at skrive . Han siger hele tiden at det er slut og det ikke bliver os - ALLIGEVEL skriver han nu konstant, skriver det ene øjeblik jeg er smuk og han elsker mig til 2 min.efter at skrive jeg er klam (hvis jeg ikke svarer ham) han skriver hele tiden til mig nu om alt muligt mærkeligt. Skrev fx Igår at han havde haft sex med en, men 10.min efter passer det ikke, han ville bare se om jeg blev jaloux ??? Han vil ikke et forhold mere, men skriver konstant.... Hvad skal jeg gøre, hvad har han gang i??????????? Svarer ham ikke ret tit da han er smuttet to gange og tør ikke mere selvom jeg virkelig gerne vil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2014

natashalarsen

Anonym skriver:

Ja min nu ex giK fra mig da han mistede sine følelser For mig! Jeg kontaktede ham så ikke og han begyndte så at skrive . Han siger hele tiden at det er slut og det ikke bliver os - ALLIGEVEL skriver han nu konstant, skriver det ene øjeblik jeg er smuk og han elsker mig til 2 min.efter at skrive jeg er klam (hvis jeg ikke svarer ham) han skriver hele tiden til mig nu om alt muligt mærkeligt. Skrev fx Igår at han havde haft sex med en, men 10.min efter passer det ikke, han ville bare se om jeg blev jaloux ??? Han vil ikke et forhold mere, men skriver konstant.... Hvad skal jeg gøre, hvad har han gang i??????????? Svarer ham ikke ret tit da han er smuttet to gange og tør ikke mere selvom jeg virkelig gerne vil

Sådan en eks har jeg også haft, han er desværre far til mit barn. Det ´han gør er at køre psykisk tære og det ikke okay, mit råd red dig selv og skift dit nummer.

Anmeld

5. august 2014

FruK

Sådan en har jeg også haft. Lad være at svare ham overhovedet. Skift til hemmeligt nummer. Bloker ham, hvis du har ham på facebook, mail osv.

Anmeld

5. august 2014

Newsence

Hvis du har iPhone kan du blokere hans nr så han ikke kan kontakte dig mere.. Det handler om at han ikke vil have dig, men andre må heller ikke få dig... Du skal have det skidt det er hans mål..

Skriv til ham at han skal stoppe med at kontakte dig på nogen som helst måde ellers vil det blive set som chikane og handlet derfra... Så må du gå til politiet...

Og så ellers bloker ham efter nogen dage....

Han skal ikke have lov at spille det magt spil han gør... Du skal videre og finde en der behandler dig godt...

Anmeld

5. august 2014

modesty

Anonym skriver:

Ham skal du bare holde dig langt væk fra. Ignorér ham, lad være med at svare tilbage på NOGET af det han skriver. Kan man blokere et mobilnummer, også på sms? Så ville jeg gøre det. Også på fb.

Anmeld

5. august 2014

SussieThyssen

Anonym skriver:

Det handler om kontrol fra hans side.
Han savner konfrontationerne, det at kunne undertvinge dig og beherske dig.
Gem alt hvad han skriver både på eventuelle mails og på FB samt mobil..og truer han dig, så kan du dokumentere det og få et tilhold på ham.

Ellers..hvis han ringer så læg røret og lad ham snakke.
Og så anskaf dig et nyt hemmeligt nummer.
Læs ikke hans sms'er eller emails, hvis det bare er mundgejl der kommer fra ham.

Eller du kan lade en af dine mandlige venner svare tilbage og spørge hvad en i h han bilder sig ind..og så lade som om han er din nye kæreste

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. august 2014

Frk.S

Ham skal du da bare holde dig langt væk fra.

Sådan en tåbe. Accepter at det er slut... også selvom han af og til skriver søde ting. Ignorer ham og vent på at du møder en ordentlig mand. 

Anmeld

5. august 2014

anna111

Profilbillede for anna111
Giver de andre ret ignorer ham selv om det er svært har selv prøvet det.
Man nyder de søde ord og bliver såret over alt det andet pis og har bare lyst til at give igen. !!

Men ellers så som en af de andre skriver få en af dine mandlige venner som han ikke lige kender til at ringe til ham og udgive sig for at være din nye kæreste og spørger ham hvad han lige har gang i og bede ham om at lade dig være.

Så får du lidt din lille hævn over han er sådan et svin det kan man godt have brug for.
For selv at kunne komme videre
held og lykke her fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.