Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min mand er afhængig af smertestillende (Kodipar)
Han har prøvet at undersøge noget behandling, men kan ikke finde det til under 30.000 kr??
Findes der noget alternativt, der ikke koster så meget?
Vi har altså ikke lige 30.000 kr liggende..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Min mand er afhængig af smertestillende (Kodipar) Han har prøvet at undersøge noget behandling, men kan ikke finde det til under 30.000 kr?? Findes der noget alternativt, der ikke koster så meget? Vi har altså ikke lige 30.000 kr liggende..
Min kæreste er kommet i misbrugsbehandling gennem kommunen. Prøv at søg på misbrugscentre på Google - det var sådan han fandt det
Det er vist igennem Socialforvaltningen, så giv dem evt. et kald og hør ad.
Ariel skriver: Er din mand blevet afhæning efter behandling ved læge af disse? Får han piller gennem lægen?Jeg tænker bare om det ikke er muligt at komme på afvending gennem egen læge?
Er din mand blevet afhæning efter behandling ved læge af disse? Får han piller gennem lægen?Jeg tænker bare om det ikke er muligt at komme på afvending gennem egen læge?
Ja de er på recept via lægen.. og startede på dem fordi alm panodil mm ingen effekt havde..
Han er lidt bange for at fortælle sin afhængighed til lægen, da han så tror at lægen bare vil tage pillerne fra ham, uden yderligere hjælp.
Anonym skriver: Min kæreste er kommet i misbrugsbehandling gennem kommunen. Prøv at søg på misbrugscentre på Google - det var sådan han fandt det Det er vist igennem Socialforvaltningen, så giv dem evt. et kald og hør ad.
Av ja.. Der var da et her i kommunen, tak
Anonym skriver: Ja de er på recept via lægen.. og startede på dem fordi alm panodil mm ingen effekt havde.. Han er lidt bange for at fortælle sin afhængighed til lægen, da han så tror at lægen bare vil tage pillerne fra ham, uden yderligere hjælp.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128