Brystpumpe eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2014

Frk_Louise

Jeg købte en manuel da jeg fik brystbetændelse en måneds tid efter jeg fødte, og den var guld værd. Da Elias så blev lidt større og farmand skulle passe ham i et par timer, så var det jo super nemt lige at malke ud 

Er en manuel nem at bruge? Har kun set en elektronisk i funktion 

Og der er alligevel noget forskel på prisen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2014

Anna2706

Frk_Louise skriver:

Er en manuel nem at bruge? Har kun set en elektronisk i funktion 

Og der er alligevel noget forskel på prisen!

Ja det synes jeg ihverfald Har den fra Avent, 500 kr tror jeg den kostede.. Men det er nemt nok, det eneste er at det godt kan blive lidt hårdt for fingrene til sidst he he 

Anmeld

5. august 2014

Papillon

Som de andre siger, så ved du først om det er nødvendigt for jer, når du er begyndt at amme.

Det er en dejlig tanke, at far kan tage over om natten, bare en gang imellem, men det holder ikke nødvendigvis i praksis En hel nat uden amning spænder forfærdeligt i brysterne! Derudover er det ikke sikkert, at din datter vil tage flaske, hvis den bliver introduceret sent. Bliver den omvendt introduceret tidligt, risikerer man, at hun afviser brystet 

Jeg har lige købt en manuel pumpe fra avent. Man skal lige finde ud af den, men så fungerer det også fint. Bruger den i øjeblikket til at stimulere mælkeproduktionen, da jeg har fået rodet rundt i den, men det er en længere historie Med tiden håber jeg på at bruge den til at gemme mælk til pasning og til grød, når vi når så langt.

Anmeld

5. august 2014

Frk_Louise

Anna2706 skriver:

Ja det synes jeg ihverfald Har den fra Avent, 500 kr tror jeg den kostede.. Men det er nemt nok, det eneste er at det godt kan blive lidt hårdt for fingrene til sidst he he 

Så må manden sku give en hånd med.. Hehe 

Anmeld

5. august 2014

Frk_Louise

Papillon skriver:

Som de andre siger, så ved du først om det er nødvendigt for jer, når du er begyndt at amme.

Det er en dejlig tanke, at far kan tage over om natten, bare en gang imellem, men det holder ikke nødvendigvis i praksis En hel nat uden amning spænder forfærdeligt i brysterne! Derudover er det ikke sikkert, at din datter vil tage flaske, hvis den bliver introduceret sent. Bliver den omvendt introduceret tidligt, risikerer man, at hun afviser brystet 

Jeg har lige købt en manuel pumpe fra avent. Man skal lige finde ud af den, men så fungerer det også fint. Bruger den i øjeblikket til at stimulere mælkeproduktionen, da jeg har fået rodet rundt i den, men det er en længere historie Med tiden håber jeg på at bruge den til at gemme mælk til pasning og til grød, når vi når så langt.

Haha ja, det kan godt være det er ønsketænkning, at far kan tage over om natten 

Hmm.. Okay, og jeg er jo ikke interesseret i, at hun kun skal have flaske. Vil meget hellere amme hende.. 

Har set en fra Pigeon. Kender du det mærke?  Det kunne godt ligne en billig udgave af avents.. 

Anmeld

5. august 2014

Papillon

Frk_Louise skriver:

Haha ja, det kan godt være det er ønsketænkning, at far kan tage over om natten 

Hmm.. Okay, og jeg er jo ikke interesseret i, at hun kun skal have flaske. Vil meget hellere amme hende.. 

Har set en fra Pigeon. Kender du det mærke?  Det kunne godt ligne en billig udgave af avents.. 

Det kan jo nok lade sig gøre, men er på bekostning af noget andet (spændinger, muligvis nedsat produktion). Man lærer hurtigt at amme halvsovende alligevel

Nej det forstår jeg godt. Det kan lade sig gøre at kombinere, men det handler meget om det enkelte barn

Jeg kender desværre ikke det mærke, så det kan jeg ikke svare dig på. Min købte jeg brugt, og er egentlig bare valgt, fordi den var billigst og tættest på  

Anmeld

5. august 2014

Frk_Louise

Papillon skriver:

Det kan jo nok lade sig gøre, men er på bekostning af noget andet (spændinger, muligvis nedsat produktion). Man lærer hurtigt at amme halvsovende alligevel

Nej det forstår jeg godt. Det kan lade sig gøre at kombinere, men det handler meget om det enkelte barn

Jeg kender desværre ikke det mærke, så det kan jeg ikke svare dig på. Min købte jeg brugt, og er egentlig bare valgt, fordi den var billigst og tættest på  

Så kan det jo ikke betale sig, med de ting man risikerer  Jeg må bare vente med at sove igennem igen, til prinsessen også er klar til det. Hvis jeg kender mig selv ret, kommer jeg alligevel til at sove med det ene øje åbent det første lange stykke tid 

Anmeld

5. august 2014

Sitrani

Frk_Louise skriver:

Brugte du en manuel eller en elektronisk? 

Jeg har en manuel

Anmeld

5. august 2014

Stumpen

Se hvad der sker og ellers kan man også leje dem..

Anmeld

5. august 2014

Clisolka

Jeg vil også sige vent med at købe en, for at se om den bliver nødvendig. 

Jeg har ammet begge mine børn de første 6-7 uger, og ja, den var rar at have, når brysterne spændte meget. Men i betragtning af hvor kort jeg ammede, så var den ikke pengene værd  Hov, det var en manuel. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.