Anonym skriver:
Jeg kan ikke være den eneste der har en lille bil (Googlet mig frem til 211 liter). Den eneste barnevogn jeg er sikker på der kan være der i er en Odder på x Dream stel, men prisen er godt nok også helt vild.
Jeg vil være så ked af at skulle sælge min bil, købe en brugt barnevogn eller skulle ud i og købe en kombivogn. Det kan bare ikke passe at man ikke kan få en barnevogn til en okay pris som kan være i en lille bil. Rigtig mange ejer jo en lille bil i dag. Brio kompakt laves jo ikke mere og den nye brio sense er vel større end brio kompakt?
Så alle jer med små biler hjælp mig, hvilken barnevogn og bil har i?
Vi havde også en lille bil og da jeg ville have en Odder vogn blev det med xdream stellet da det var det eneste som kunne være i bagagerummet - da vi som dig også ville have det hele bagi.
Den gang syntes jeg ogå at de ekstra 2000 kr (kender ikke prisen på stellet i dag) var mange penge men men men med så lille en bil hvor det hele skal klappes sammen igen og igen hvergang det skal pakkes ned der var jeg sindsyg glad for at vi havde ofret de penge og fået det stel da det var nemt og hurtigt at løfte ind og ud samt samle igen.
Anmeld