Jeg kan ikke være den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.831 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. august 2014

Anonym trådstarter

Jeg kan ikke være den eneste der har en lille bil (Googlet mig frem til 211 liter). Den eneste barnevogn jeg er sikker på der kan være der i er en Odder på x Dream stel, men prisen er godt nok også helt vild.
Jeg vil være så ked af at skulle sælge min bil, købe en brugt barnevogn eller skulle ud i og købe en kombivogn. Det kan bare ikke passe at man ikke kan få en barnevogn til en okay pris som kan være i en lille bil. Rigtig mange ejer jo en lille bil i dag. Brio kompakt laves jo ikke mere og den nye brio sense er vel større end brio kompakt?

Så alle jer med små biler hjælp mig, hvilken barnevogn og bil har i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2014

Kay

Babyjogger city elite med barnevogns del til og så en brugt barnevogn til at stå hjemme i haven eller altanen eller hvor den ikke nu engang skal sove ude hvis den skal det  

Vi endte med at købe en ny bil

Anmeld

4. august 2014

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Vi har en Kia picanto, den er meget lille....

vi havde fint plads til en gammel model emmaljunga Big Star suprême.

Vi gjorde det at stellet klappede vi sammen og kom den om i bagagerummet og kalechen kom om ved siden af autostolen bag i bilen.

vi er to voksne og et barn, så det har ikke været et problem, havde vi en ekstra passager med, sad jeg med kalechen ved siden af mig og hælde lidt over mod mig på bagsædet....

det fungerede fint fint for os 

Anmeld

4. august 2014

HB90

Anonym skriver:

Jeg kan ikke være den eneste der har en lille bil (Googlet mig frem til 211 liter). Den eneste barnevogn jeg er sikker på der kan være der i er en Odder på x Dream stel, men prisen er godt nok også helt vild.
Jeg vil være så ked af at skulle sælge min bil, købe en brugt barnevogn eller skulle ud i og købe en kombivogn. Det kan bare ikke passe at man ikke kan få en barnevogn til en okay pris som kan være i en lille bil. Rigtig mange ejer jo en lille bil i dag. Brio kompakt laves jo ikke mere og den nye brio sense er vel større end brio kompakt?

Vi har købt en større bil, så nu har vi to. Vores lille bil er en Kia picanto, der kan ikke være specielt meget i den! 

Anmeld

4. august 2014

Anonym trådstarter

Jeg vil have det hele bag i bilen og en kombivogn er ikke mulighed for mit barn skal kunne sove i barnevognen alle steder

Anmeld

4. august 2014

LinLin

Hvis der kun skal være tre personer i bilen kan det sagtens lade sig gøre ved at man sætter stel bagpå bilen i cykelstativ og lægger barnevognskassen ind på det en bagsæde (sædet slået ned)...

Vi har to biler - en stor Audi og en lille Suzuki alto (jeg kører selvfølgelig suzukien ) og denne gang (venter nummer 3) har jeg købt en barnevognsdel til klapvognen da denne kan lægge i bagagerummet - og så skal stellet stadig bagpå... (Altså hvis jeg og alle tre unger skal på tur - ellers kører vi i den anden )

Anmeld

4. august 2014

esioul

Anonym skriver:

nu ved jeg ikke så meget om det. 

Men måske du skulle lure en butik der forhandler denne vogn.

De fylder hvis ikke ret meget. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. august 2014

Anonym trådstarter

Okay. Ja cykle stativ er en mulighed. Jeg siger stadig nej tak til kombivogn.
Nogle der ved om Odder nogensinde sælger hele barnevogne på deres lagersalg? http://www.oddervognen.dk/lagersalg/

Anmeld

4. august 2014

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Anonym skriver:

Okay. Ja cykle stativ er en mulighed. Jeg siger stadig nej tak til kombivogn.
Nogle der ved om Odder nogensinde sælger hele barnevogne på deres lagersalg? http://www.oddervognen.dk/lagersalg/

Det har eg ikke nogen anelse om, men kan fortælle at jeg fik en ny odderbarnevogn på x-dreamstellet for 6500kr. i babysam.
Og der fik jeg madrads, barnevognssele, lift, myggenet og regnslag med også

Men det er efterhånden også nogle år siden.

Anmeld

4. august 2014

Anonym trådstarter

Ravnholt skriver:

Det har eg ikke nogen anelse om, men kan fortælle at jeg fik en ny odderbarnevogn på x-dreamstellet for 6500kr. i babysam.
Og der fik jeg madrads, barnevognssele, lift, myggenet og regnslag med også

Men det er efterhånden også nogle år siden.

Ja og i dag koster en barnevogn uden noget 9999 kr hvis man vil have en med lidt detaljer og basic modellen koster 8499 kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.