Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SussieThyssen skriver: Læg et bind i trusserne og vurder hvor meget der kommer på et par timer og kontakt så FG
Læg et bind i trusserne og vurder hvor meget der kommer på et par timer og kontakt så FG
HJÆLP jeg helt forvirret nu her til morgen kl 6 kom jeg til at se at der er 2 pletter på sengen og det ikk bare dråber de er rimelig ok mellem store og mine trusser var også våde
hvad skal jeg tro?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kommende mor skriver: HJÆLP jeg helt forvirret nu her til morgen kl 6 kom jeg til at se at der er 2 pletter på sengen og det ikk bare dråber de er rimelig ok mellem store og mine trusser var også våde hvad skal jeg tro?
At dit vand er gået, ring til FG.
Tak for alle jeres svar de damer
jeg har lige fået ringet til jordmoderen og fortalte det hele men hun vurdere at det ikk er forstervandet der er gået
Så kan være mere rolig nu håber jeg
At dit fostervand siver og du skal kontakte FG så de kan se hvor langt du er i fødsel
Kommende mor skriver: Tak for alle jeres svar de damer jeg har lige fået ringet til jordmoderen og fortalte det hele men hun vurdere at det ikk er forstervandet der er gået Så kan være mere rolig nu håber jeg
vitapigen skriver: Synes da det er underligt hvis hun ikke tror det er fostervandet Tror hun det er udflåd? Altså jeg havde meget udflåd sidst i graviditeten men ikke mere end hvad et trusseindlæg kunne klare...
Synes da det er underligt hvis hun ikke tror det er fostervandet Tror hun det er udflåd? Altså jeg havde meget udflåd sidst i graviditeten men ikke mere end hvad et trusseindlæg kunne klare...
Hun sagde at intet er det øverste hinge ellers kan det være udflåd og at udflåddet kan sagens blive meget tyndt. Men at nej hun mener ikk det er forstervandet. Fordi babyen ligenu har en hel til en halv liter forstervand ligenu.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128