Fostervand så lidt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

745 visninger
16 svar
0 synes godt om
3. august 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hey 

jeg er førstegangs gravid og i fredags oplevet jeg hvor det skete 3 gange at der noget der løbet ned af mit ben, ikk ret meget men en smule. Og her idag oplevet jeg da jeg så på mine trusser at der var vådt ligesom man har tisset lidt 

men spørgsmålet nu er kan forstervandet være så lidt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2014

Fine_007

Kommende mor skriver:

Hey 

jeg er førstegangs gravid og i fredags oplevet jeg hvor det skete 3 gange at der noget der løbet ned af mit ben, ikk ret meget men en smule. Og her idag oplevet jeg da jeg så på mine trusser at der var vådt ligesom man har tisset lidt 

Hej
Tillykke med førstegangs graviditeten
Jeg har ikke selv oplevet noget lignende, men jeg kender en pige, hvis fostervand begyndte at sive forholdsvis tidligt i graviditeten, hvilket var årsag til en kompliceret graviditet. Jeg synes, at du skal give din læge et kald for en sikkerheds skyld

Anmeld

3. august 2014

Love Angel

Mor til 4
Fine_007 skriver:

Hej
Tillykke med førstegangs graviditeten
Jeg har ikke selv oplevet noget lignende, men jeg kender en pige, hvis fostervand begyndte at sive forholdsvis tidligt i graviditeten, hvilket var årsag til en kompliceret graviditet. Jeg synes, at du skal give din læge et kald for en sikkerheds skyld

Okay tusind tak for dit svar

Anmeld

3. august 2014

Mother-love

Jeg ville ringe til fg.

Anmeld

3. august 2014

SussieThyssen

Kommende mor skriver:

Hey 

Hvor langt er du henne??

Anmeld

3. august 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Fostervand stopper ikke bare med at sive, men er du i tvivl så ringer du bare til FG så kan de få dig undersøgt. 

Det kan sagtens være øget udflåd. 

Anmeld

3. august 2014

Love Angel

Mor til 4
SussieThyssen skriver:

Hvor langt er du henne??

Jeg er 40+4 idag 

Anmeld

4. august 2014

SussieThyssen

Kommende mor skriver:

Jeg er 40+4 idag 

Læg et bind i trusserne og vurder hvor meget der kommer på et par timer og kontakt så FG

Anmeld

4. august 2014

sulo

Synes du bør kontakte FG med det samme....

Da mit vand gik, troede jeg også at jeg bare var kommet til at tisse lidt i bukserne et par gange, pga det ekstra press på blæren, men det var vandet der var gået.

Anmeld

4. august 2014

Anitta J

mor:) skriver:

Fostervand stopper ikke bare med at sive, men er du i tvivl så ringer du bare til FG så kan de få dig undersøgt. 

Det kan sagtens være øget udflåd. 

Der må jeg altså rette dig, for det gjorde mit Jeg kontaktede min jordemoder mange gange, men hun sagde ligesom du, at forstervand ikke stopper med at sive. Jeg gik til vægstscanning hver 2-3 uge pga hun var noget lille, og til den sidste så de så at jeg ikke havde mere fostervand tilbage og jeg blev sat i gang en uge før termin. Ganske rigtigt var der intet fostervand:/

Så jo kan det kan altså godt komme lidt, for så at stoppe igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.