Fortryde sterilisation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.608 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. august 2014

Anonym trådstarter

Jeg dater pt. en mand der er steriliseret. Det blev han for nogle år siden, da hans ex ikke ville have flere børn, og lægen anbefalede det var ham og ikke hende der skulle steriliseres.

Jeg ønsker mig et barn mere engang, og han er heller ikke afvisende. Han siger det sagtens kan ordnes så han bliver fertil igen... Er det rigtigt? Hvis ja, virker det så hver gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2014

Wik

Anonym skriver:

Jeg dater pt. en mand der er steriliseret. Det blev han for nogle år siden, da hans ex ikke ville have flere børn, og lægen anbefalede det var ham og ikke hende der skulle steriliseres.

Jeg ønsker mig et barn mere engang, og han er heller ikke afvisende. Han siger det sagtens kan ordnes så han bliver fertil igen... Er det rigtigt? Hvis ja, virker det så hver gang?

Man kan prøve at få trådene sat sammen igen som mand, men der er intet der er sikkert. Men der er ikke andet for end at prøve.

Anmeld

3. august 2014

Tip!

Ja det kan godt lade sig gøre.. 

Min veninde og hendes mand venter barn nu.. Han var snippet, men de ønskede sig barn sammen. 

Han fik hevet noget ud af pungen, hvor guldet jo er, og blev mikset med hendes æg i en skål og sat op i hendes livmoder igen... 

Så det kan sagtens lade sig gøre.. 

Anmeld

3. august 2014

Anonym trådstarter

Twinkle little star skriver:

Ja det kan godt lade sig gøre.. 

Min veninde og hendes mand venter barn nu.. Han var snippet, men de ønskede sig barn sammen. 

Han fik hevet noget ud af pungen, hvor guldet jo er, og blev mikset med hendes æg i en skål og sat op i hendes livmoder igen... 

Så det kan sagtens lade sig gøre.. 

Okay, men ikke på naturlig vis?

Anmeld

3. august 2014

Tip!

Anonym skriver:

De kan på nogen sætte trådene sammen igen, kommer vist an på hvor længe at der er gået fra de er blevet klippet... 

Den anden metode er langt sikre, har hørt at børn er blevet født med misdannelser efter de er sat sammen igen og baby er blevet til.. 

Anmeld

3. august 2014

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jo det kan måske/måske ikke lade sig gøre at sædlederne kan sys sammen igen.
Det lykkedes for min kusine og hendes mand, men for andre lykkedes det så ikke, men så har man så forsøgene med at få udtrukket sæd fra pungen.

I må jo undersøge mulighederne til den tid.

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. august 2014

esioul

Anonym skriver:

man kan føre det tilbage, men ingen garanti for det vil virke. Derudover kan de trække sæd ud fra bitestiklen, som dit æg kan befrugtes med i reagensglas

Anmeld

3. august 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Ja det kan godt lade sig gøre:-) Kender en som var steriliseret, men så fandt han en yngre kvinde og hun ville gerne have er barn, og han fik det så lavet om, og så blev hun gravid kort efter ..

Anmeld

3. august 2014

modesty

Anonym skriver:

Der er vist omtrent 50% chance for at sædledernes funktion kan genoprettes.

Ellers kan man få IVF behandling.

Anmeld

3. august 2014

SandraXOXO

Vi fik at vide at chancen for at det kan fixes igen er lille, men mulig. Istedet kan der tages sædceller fra ham og et æg fra dig og så på den måde forsøge- chancerne på den måde skulle være lidt bedre. Det fik vi ihvertfald at vide i sin tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.