Hvad kan jeg gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
4 svar
6 synes godt om
3. august 2014

Anonym trådstarter

Jeg har et vennepar der har været igennem helvede den sidste måneds tid. Deres datter på fire har været indlagt med kramper, og de har også en søn på halvandet og deres familie bor i den anden ende af landet og da den ene forældre altid har skulle være indlagt med datteren har dette naturligvis været frygtelig for dem. De er stadig indlagt, men det begynder at lysne sig, ser det ud til.

Jeg vil så gerne gøre noget for dem, give dem et eller andet, hvad som helst, men er helt tom for idéer - jeg har ikke alverdens penge at gøre godt med, men er der nogen af jer der kunne have en god idé?

Jeg er anonym så de ikke opdager noget, kender flere herinde og vil gerne overraske dem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2014

mullesmith2

Giv dem pasning af børnene, så de kan få noget voksentid. Det må de have meget brug for.

Anmeld

3. august 2014

Frk.S

Hvad med en kurv med en masse lækkerier? 

Ellers kunne du lave nogle forskellige retter som se kan putte i fryseren for at lette hverdagen lidt for dem.

Måske et gavekort til børnepasning som de kan bruge når de selv er klar til det så de kan komme ud og få lidt kærestetid (evt. sammen med en biotur eller anden oplevelse).

Anmeld

3. august 2014

serinasmor

Duk op med klude og spand og tilbyd rengøring af hytten

Gavekort med tjenester ... Bilvask - græsslåning - klip af hæk - rengøring - vinduesvask - tøjvask ... Hvad som helst der kan lette deres hverdag...

Pasning af begge børn eller evt kun pigen ...

Kom med aftensmad en gang hver 14. Dag ...

Anmeld

3. august 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Pasning af børnene 

ordne hjemmet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.