Så starter det :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2014

SussieThyssen

MyLove E skriver:

Elias har igen været buffet for myggene 

De er ikke søde ved ham. Ham har ca 15 stik flest på fødderne.

De ser alle ud som på billedet,  nogen lidt mindre og nogen større Der er også blæner på

Nu er han så vågnet og det bare klør og klør. Han græder og græder 

Er bange for at det kommer til at køre hele natten.

Vi smøre og smøre, han har også været vi bad med en sok med havregryn ( fik afvide det skulle hjælpe på kløen på skoldkopper)

Han har også fået Alnok. 

Mors lille skat 

Lille stakkel.

giv ham MASSER af ærter..og især ærtebælgene.
De indeholder en form for B-vitamin som myg ikke kan lide lugten af.

Gnid stikkene med rå løg.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2014

Pikku Myy

MyLove E skriver:

Det er alnok.  Virker ikke rigtig.  

Han bliver TOSSET hvis vi vil smøre ham

Men vi vil smøre alligevel nu her og så give ham panodil

Hvis Alnok ikke virke, kan det være I skal prøve et andet mærke. Måske Benadryl ...

Jeg er selv rigtig allergisk over for myggestik, og når stikkene bliver store, som det ser ud at de gør hos din søn, er det  ikke kløen, der er det værste. Det gør faktisk ondt. Huden er spændt fuldstændig ud, det dunker og kan bare være helt ulideligt. Men det klør ikke lige som almindelige myggestik. Måske er det derfor han ikke bryder sig om at blive smurt. Det giver ikke den umiddelbare kløelindring, og du vil ikke kunne undgå at trykke på dem, og dermed få dem til at gøre endnu mere ondt ...

Måske nogle kolde klude kan hjælpe ham. Og fødderne op ad (skrev du ikke at det var værst på fødderne ...?).

Anmeld

2. august 2014

Pikku Myy

MyLove E skriver:

Elias har igen været buffet for myggene 

De er ikke søde ved ham. Ham har ca 15 stik flest på fødderne.

De ser alle ud som på billedet,  nogen lidt mindre og nogen større Der er også blæner på

Nu er han så vågnet og det bare klør og klør. Han græder og græder 

Er bange for at det kommer til at køre hele natten.

Vi smøre og smøre, han har også været vi bad med en sok med havregryn ( fik afvide det skulle hjælpe på kløen på skoldkopper)

Han har også fået Alnok. 

Mors lille skat 

Iøvrigt tror jeg ikke du skal lægge noget særligt i det med blænerne. Nogengange får mine væskende blæner, andre gange ikke, men det betyder ikke noget for hvor ondt de gør. Hvis de først hæver rigtigt op, er det faktisk placeringen af myggestikkene der er altafgørende ...

Anmeld

3. august 2014

MyLove E

Pikku Myy skriver:

Hvis Alnok ikke virke, kan det være I skal prøve et andet mærke. Måske Benadryl ...

Jeg er selv rigtig allergisk over for myggestik, og når stikkene bliver store, som det ser ud at de gør hos din søn, er det  ikke kløen, der er det værste. Det gør faktisk ondt. Huden er spændt fuldstændig ud, det dunker og kan bare være helt ulideligt. Men det klør ikke lige som almindelige myggestik. Måske er det derfor han ikke bryder sig om at blive smurt. Det giver ikke den umiddelbare kløelindring, og du vil ikke kunne undgå at trykke på dem, og dermed få dem til at gøre endnu mere ondt ...

Måske nogle kolde klude kan hjælpe ham. Og fødderne op ad (skrev du ikke at det var værst på fødderne ...?).

Må man godt skifte over uden at snakke med lægen? Han er 3 år.

Han siger også at det gør ondt og at det ikke klør. De er ikke varme.

Anmeld

3. august 2014

MyLove E

SussieThyssen skriver:

Lille stakkel.

giv ham MASSER af ærter..og især ærtebælgene.
De indeholder en form for B-vitamin som myg ikke kan lide lugten af.

Gnid stikkene med rå løg.

Kærligst
Sussie

Det må jeg prøve tak ����

Anmeld

3. august 2014

LJMNA

MyLove E skriver:

Det er alnok.  Virker ikke rigtig.  

Han bliver TOSSET hvis vi vil smøre ham

Men vi vil smøre alligevel nu her og så give ham panodil

Årh okay, viste ikk hvad Alnok var, det min datter får hedder noget andet, og er ikk så kendt på det område

Anmeld

3. august 2014

MyLove E

LJMNA skriver:

Årh okay, viste ikk hvad Alnok var, det min datter får hedder noget andet, og er ikk så kendt på det område

Nej det kunne du jo ikke vide

Hvad har i fået? Tror du godt man bare må skifte over uden at snakke med lægen. Og skal jeg vente til mandag?  

Han sover ikke meget om natten

Anmeld

3. august 2014

Cirkus1900

Loratadin en halv pille, det får vores søn, da han som jeg reagere på myggestik, med de bliver store og røde. Pillerne virke med det samme næsten. Lægen som har sagt han må få en halv.

Anmeld

3. august 2014

LJMNA

MyLove E skriver:

Nej det kunne du jo ikke vide

Hvad har i fået? Tror du godt man bare må skifte over uden at snakke med lægen. Og skal jeg vente til mandag?  

Han sover ikke meget om natten

Vi har fået en der hedder phenergan.
Vi fik den bare på håndkøb, så tror ikk du behøver en læge indover.

Udover det så, hvis din søn kan li det, så er hvidløg rigtig godt at spise, da myg ikk kan li det. Jeg reagerede på samme måde som vores børn men spise nu hvidløgskapsler når det er rigtig slemt med myg, og så går de helt uden om mig

Anmeld

3. august 2014

Pikku Myy

MyLove E skriver:

Må man godt skifte over uden at snakke med lægen? Han er 3 år.

Han siger også at det gør ondt og at det ikke klør. De er ikke varme.

Står det måske på pakken, hvor gammel man skal være for ikke længere at konsultere en læge? Jeg er trods alt 32 - jeg styrer det selv Min søn er ikke allergisk

Du kan jo give det et forsøg med de kolde klude alligevel - min erfaring er at det kan hjælpe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.