34+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2014

Ayasmor

Christine skriver:

Du har nok ret - sådan har jeg ikke hørt det forklaret før, men det giver rigtigt god mening. Scanningspersonalet tager sig desværre ikke så god tid til at forklare sådan noget. Men måske skal hun bare være lille. 

Ja det må være lidt en udfordring at komme udenom at se for meget til scanningerne! Nogle gange er kønnet jo nærmest det første der kommer frem på skæmen. Men sejt at i har holdt fast i overraskelsen 

Øv altså... det er bare ikke rart når man ikke føler sig informeret tilstrækkelig...men ja, nogle babyer er jo bare små uden nogen specifik grund men alligevel sunde og raske

Hehe... ja det er ikke altid lige nemr. Det er altid det første jeg siger, at vi ikke ønsker at kende kønnet. Og så kigger vi væk indtil vi ved, hvordan baby ligger og igen ved lårbensknoglen nu er der ikke længe til fødslen og til vi ved, hvad vi skal have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2014

mommy1991

Ayasmor skriver:

Så nåede vi så langt herhjemme

Føler mig dog overhovedet ikke klar til snart at skulle føde. Jeg er slet ikke færdig med at nyde den store mave ( og dertilhørende bryster :p ) og bettefisens bevægelser

De sidste vægtscanninger har været fine med en baby, der ligger lidt under gennemsnittet, dog indenfor normalområdet. På tirsdag står den på endnu en Vægtscanning, som også gerne skulle være den sidste

Billeder skal i selvfølgelig ikke snydes for. Beklager for det sure fjæs

Hilsen Sara

SMUK mave! Nu er der dælme heller ikke lang tid igen!! Ih, det bliver spændende!!

Anmeld

5. august 2014

CarinaSB

Ayasmor skriver:

Så nåede vi så langt herhjemme

Føler mig dog overhovedet ikke klar til snart at skulle føde. Jeg er slet ikke færdig med at nyde den store mave ( og dertilhørende bryster :p ) og bettefisens bevægelser

De sidste vægtscanninger har været fine med en baby, der ligger lidt under gennemsnittet, dog indenfor normalområdet. På tirsdag står den på endnu en Vægtscanning, som også gerne skulle være den sidste

Billeder skal i selvfølgelig ikke snydes for. Beklager for det sure fjæs

Hilsen Sara

du er sq så lækker med den mave søde  og da også uden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.