Christine skriver:
Det tror jeg slet heller ikke du skal være! Jeg tror det er omkring 15% de er ligeglade med, hvis ikke der er en grund som f.eks. din tarmsygdom til at holde øje med vægten 
Indtil videre vokser vores baby da, men er selvfølgelig meget bekymret. Vi har dog ikke fået at vide hvad det kan skyldes og alle mine tal er normale, så på dén måde er det jo ok. Men det er ikke så sjovt 
Og tak - du har nok ret i at det er det vigtigste 
Jeg håber du får nydt dine sidste uger med maven! Jeg går ud fra i stadig ikke ved hvad det er for en der gemmer sig derinde?
Nej netop

alt indenfor 14% er indenfor normalen... så det er kun pga. Tarmen, at de lige dobbelttjekker

Det er positivt, at alt ser fint ud med undtagelse af vægten. Dog er GA heldigvis vigtigere end vægten ift. Baby. Så en matur baby på 2500 gram klarer det som regel bedre end en præmatur, der er tungere

det er slet ikke sikkert, at i finder ud af, hvorfor lillesøster er lidt mindre. Bare hun fortsætter med at tage på og ikke knækker på kurverne, så er det vigtigere end en kampvægt

Tusind tak

Nej, vi ved det stadig ikke. Sidste scanning viste en baby med spredte ben, men vi kigger altid væk når de skal scanne lårbensknoglen
Anmeld