Autostol dyr eller billig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2014

lineog4

Den lille lånte vi vist alle 3 gange.

Næste to størrelser har været rømer - dog har Liam nu hvor Linus er flyttet i den store fået den billigste største fra ønskebørn, men han er også 6 og kunne jo næsten bare sidde på pude,  men det vil jeg ikke have.

Ville have haft bagudvendt da vi har en bekendt der mistede sin datter ved biluheld, men Dina var blevet for stor og ja så er hendea autostolr gået i arv så... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2014

MysteriousAngel

Fik en römer i julegave til den store da hun var baby. Den har vi stadig. Så købte vi en ekstra da vi fik endnu en bil. Det var en billig en fra jemogfix. Er du vimmer vi kunne mærke forskel. Den sad ikke nær så godt fast og den var svær at spænde. Da vi havde haft den i et halvt år, skiftede vi den og købte endnu en brugt römer. Som babyautostol har jeg købt brugte. Kender ikke mærkerne på dem. Men vil tro på prisen, brugt, at de har været billige.

Anmeld

2. august 2014

Pigent

Når jeg tænker på billig så mener jeg autostole fra Nania, biltema, byggemarkeder og sådan.
Dyre mener jeg de kendte mærker autostole. Om de så er billig fordi de er på tilbud, gør jo ikke sikkerheden dårligere

Anmeld

2. august 2014

Jekendnd

Pigent skriver:

Jeg synes det kunne være sjovt at se om folk har valgt en dyr eller billig autostol. Der mulighed for at stemme flere gange.
Skriv gerne hvilket mærke i har købt og hvorfor?

Vi har i dag købt Kiddy phoenixfix Pro 2. Den ligger øverst på listen over autostole med den højeste sikkerhed inde for vægtklasse 9-18.

For os er det vigtigst, at vores søn har den bedste sikkerhed og der tæller prisen ingen rolle.

Anmeld

2. august 2014

lottemusen

Vi købte begge brugt, så derfor var de billige. Men som nye af, er de dyre. Vores 9-25 kg fik vi for 650 kr. Som ny koster den 2500 kr. Den er bagudvendt og var som ny, da vi købte den.

Anmeld

2. august 2014

Ka+Ma=Be

....er de ikke bare allesammen dyre? 

Vi har haft en Römer og en Maxi-cosi

Anmeld

3. august 2014

Pigent

Jeg synes selv sikkerhed er vigtigst så er prisen ligemeget

Anmeld

3. august 2014

2babygirls

Pigent skriver:

Jeg synes det kunne være sjovt at se om folk har valgt en dyr eller billig autostol. Der mulighed for at stemme flere gange.
Skriv gerne hvilket mærke i har købt og hvorfor?

Vi har haft rømer str 0-9, 9-18 og15-36 (hvis den hedder det)

De passer fint til vores lange tynde piger og har nogle fede farver

Anmeld

3. august 2014

AnnaK89

Vi har lige købt en recaro privia, en ny på markedet, som kostede 1499.
Jeg har haft recaro young profi til de to andre som små, og har nu recaro young sport til dem og har været meget tilfreds, så det var meget naturligt at det blev en recaro igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.