Autostol dyr eller billig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har i valgt en dyr eller billig autostol?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.469 visninger
18 svar
4 synes godt om
2. august 2014

Pigent

Jeg synes det kunne være sjovt at se om folk har valgt en dyr eller billig autostol. Der mulighed for at stemme flere gange.
Skriv gerne hvilket mærke i har købt og hvorfor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2014

FruStolpe

Rømer og Cybex har vi købt :-)

Anmeld

2. august 2014

Chevro

Pigent skriver:

Jeg synes det kunne være sjovt at se om folk har valgt en dyr eller billig autostol. Der mulighed for at stemme flere gange.
Skriv gerne hvilket mærke i har købt og hvorfor?

Hvad er dyr og billig? Altså for mig er 2000,- ingenting når det gælder mine børns sikkerhed.

Men det kan jo godt være dyrt for andre?

Men vi køber Römer..

Anmeld

2. august 2014

Maja_4000

Vi har også römer og cybex

Anmeld

2. august 2014

Dorthe1986

Jeg købte en billig 0-13 fordi jeg ingen penge havde og vi kørte meget lidt. Den han har nu er dog en Rømer. Men nu har vi også bil. Når han skal op i næste klasse bliver det også en ag de dyre ??

Anmeld

2. august 2014

Frk_Louise

Vi har købt en Recaro Young Profi Plus som den første. Den var på tilbud til 699,- i Ønskebørn og havde læst fine anmeldelser af den på nettet 

Men vi kommer heller ikke til at køre så meget med hende i starten, da alle bedsteforældre bor i gå-afstand.. Så ville ikke bruge flere tusind kroner.

Anmeld

2. august 2014

-Sigrid-

Vi købte en eemmajunga frist Classic (0-13) til vores store datter og blev rigtig træt af den, så i forgårs købte vi en aton s3 til lillesøster som normalt koster 2700 = dyrt.

i str 9-18 kg har vi købt en maxi Cosi axiss til 2900 = dyrt. Vi har været utrolig glad for den, og når pigerne begge skal op i en større størrelse om et lille års tid, jamen så skal lillesøster arve den autostol  

Vi er begge på su, så vi prioriterer vores penge meget. Og vi har valgt at sikkerheden i trafikken var pengene værd  

Anmeld

2. august 2014

Bshizzle

Vi havde en Römer stol fra Ønskebørn (kan ik huske prisen?). 

Og nu en Recrao som er gået i arv fra den store nu til den lille  (Kender da heller ik prisen, da det var en gave). 

Vi har været super tilfreds og er stadig! 

Anmeld

2. august 2014

Hullabullabulla

Vi har givet hhv 2500 og 4000 for vores cybex aton 2 og sirona. Personligt synes jeg sikkerhed er alfa omega, og er faktisk ret ligeglad med prisen.. Sironaen købte vi fordi den kunne dreje 360 grader --> skidesmart

Anmeld

2. august 2014

tarkoflen

Vi lånte en rømer i den lille udgave til vores datter.

Nu er hun kommet op i næste størrelse og der har vi valgt en bagudvendt og ja billig er sådan en jo ikke ligefrem! Men vi går ikke på kompromis med sikkerheden og de bagudvendte er bare mere sikre, så den skal hun sidde bagudvendt i så længe vi kan lokke hende til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.