Zzzzzzzzzz

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

250 visninger
1 svar
0 synes godt om
2. august 2014

Sujan

Sidder her med min overstimulerede datter.. Eller er i hvert fald hvad jeg kommer frem til at hun er.
Var i knuthenborg i går med en veninde og hendes datter... Middagsluren blev sprunget over da det var umuligt.. Hun er 2,5 år. Hele vejen hjem skreg hun pga. Overtræthed og fortsatte da vi kom hjem.
Faldt endelige sent i søvn. Er vågnet så mange gange i nat og er nu vågen. Hun er så træt.
Har fået lov at se tegnefilm i min seng, men stimulerer vel mere. Hun er meget træt og pylret så hun trænger vist bare til at sove igennem. Bare svært når hun ikke selv vil!!!

Er det bare total overstimulation?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2014

TrineMine86

Sujan skriver:

Sidder her med min overstimulerede datter.. Eller er i hvert fald hvad jeg kommer frem til at hun er.
Var i knuthenborg i går med en veninde og hendes datter... Middagsluren blev sprunget over da det var umuligt.. Hun er 2,5 år. Hele vejen hjem skreg hun pga. Overtræthed og fortsatte da vi kom hjem.
Faldt endelige sent i søvn. Er vågnet så mange gange i nat og er nu vågen. Hun er så træt.
Har fået lov at se tegnefilm i min seng, men stimulerer vel mere. Hun er meget træt og pylret så hun trænger vist bare til at sove igennem. Bare svært når hun ikke selv vil!!!

Er det bare total overstimulation?

Sådan reagere min dreng også på overstimulation, men han plejer altid lige sove min 1/2 Time i klapvogn når vi er afsted.. Han slapper fuldstændig af når han ser tv og lukker alle andre stimuli ude, så tænker det er jo hun slapper af sådan.. Så må hun sove lidt ekstra Idag, og moderen også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.