Fuldforældremyndighed. Skal faren vide hvor man er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. august 2014

Anonym trådstarter

Hvis mor har fuldforældremyndighed, må man så tage væk med sit barn, uden at fortælle hvor man er?

Der har været MEGET ballade, og moren er desideret bange for ham, og vil tage barnet med væk, til hun har fået styr på tingene. Må hun det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2014

TNBC

Anonym skriver:

Hvis mor har fuldforældremyndighed, må man så tage væk med sit barn, uden at fortælle hvor man er?

Der har været MEGET ballade, og moren er desideret bange for ham, og vil tage barnet med væk, til hun har fået styr på tingene. Må hun det? 

Jeg ville ikke bare tage væk, da (du må ikke hænge mig op det) jeg tror det, kan ses som kidnapning. 
Men hvad med at hun snakker med politiet, hvis hun er så bange for ham, så han ikke kan komme i nærheden af dem, eller at de kan finde et sted "under jorden" til hende og barnet?
Jeg ville hellere have loven på min side, så man ikke ender med at skulle udleveret sit barn til en mand, man er bange for. 

Anmeld

2. august 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Jeg ville ikke bare tage væk, da (du må ikke hænge mig op det) jeg tror det, kan ses som kidnapning. 
Men hvad med at hun snakker med politiet, hvis hun er så bange for ham, så han ikke kan komme i nærheden af dem, eller at de kan finde et sted "under jorden" til hende og barnet?
Jeg ville hellere have loven på min side, så man ikke ender med at skulle udleveret sit barn til en mand, man er bange for. 

Det er mere sådan - lige nu. 

Han er taget i byen, og nu kan hun komme væk inden han kommer hjem. 

Der er snakket om kontakt til politiet, men hun vil gerne væk først og så gøre det i morgen, når hun er sikker på, at han ikke kommer midt i samtalen. 

Anmeld

2. august 2014

TNBC

Anonym skriver:

Der er snakket om kontakt til politiet, men hun vil gerne væk først og så gøre det i morgen, når hun er sikker på, at han ikke kommer midt i samtalen. 

Tag hen til noget familie, det må man vel godt. Om han får det af vide eller ej, det er jo bare at kontakte politiet med det samme. Og så er der jo nogen til at beskytte dem, hvis han tropper op. 

Anmeld

2. august 2014

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Er der ikke krisehjem i nærheden af hvor hun bor?

Anmeld

2. august 2014

Jj1709

Anonym skriver:

Hvis hun har fuld forældremyndighed, kan hun gøre som det passer hende, han kan intet sige, og har ikke krav på at vide noget 

Anmeld

2. august 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Det må hun gerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.