Blodtryk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2014

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

Har lægen undersøgt dit blodtryk nu hvor jm nærmest er ligelgad? 

Nej har slet ikke været ved lægen da jeg ingen tid kunne få før om en mdr 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Jeg er godt klar over det ikke er alamerende som det er nu. Men det er jo næsten på grænsen, og det er det der bekymrer mig, netop fordi jamen hvad hvis det pludselig bare stiger? Jeg bliver jo slet ikke holdt øje med eller noget, og må ærlig indrømme jeg også har svært ved at spørge om råd da de indtil videre har fået mig til at føle mig som en klods om benet nærmest.... (Trods det kun er nævnt 1 gang) .. Som sagt tænker jeg jo netop at det måske er en lille advarsel som skal holdes lidt øje med, og det kan jo ligeså godt være der ingenting videre sker... Men ja. Det kan da godt være det bare er mig der er for pylret 

Jeg synes du skal kontakte fødegangen og komme til et tjek på svangreafd.. Du skal ikke rende og være utryg, så hellere ring og få tid til et tjek

Anmeld

1. august 2014

stm2812

Anonym skriver:

Nej har slet ikke været ved lægen da jeg ingen tid kunne få før om en mdr 

Heller ikke selv om du fortæller dem hvad dit bt er på? De plejer som regel godt at kunne finde en tid hvis det er 'akut'. Syntes i hvert fald at der lige skal nogen ind over så du får ro i sindet. Evt fødegangen ellers?

Anmeld

1. august 2014

tarkoflen

Jeg ville ringe til lægen og sige du er bekymret over dit høje blodtryk. Jeg er sikker på de kan finde en tid til dig hvis du ringer derned.

Jeg blev sat i gang 38+0 på grund af højt bt og mit det lave lå omkring 90-95 mener jeg. Jeg havde ikke ssf men blot højt bt.

Anmeld

1. august 2014

Anonym trådstarter

Jeg ringer til min læge på mandag og prøver at få en akut tid .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.