Hurmonspiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. august 2014

Anonym trådstarter

Hej piger. Har haft en hurmonspiral i1/2 år og har altid fået min menstruation hver måned til tiden . Nu er jeg gået 14 dage over tid har ømme bryster men negativ graviditets test er der nogen der har oplevet det samme og kan jeg være gravid selvom testen er negativ ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2014

modesty

Hej piger. Har haft en hurmonspiral i1/2 år og har altid fået min menstruation hver måned til tiden . Nu er jeg gået 14 dage over tid har ømme bryster men negativ graviditets test er der nogen der har oplevet det samme og kan jeg være gravid selvom testen er negativ ??

Der er en del som holder op med at bløde på hormonspiralen efter noget tid. Måske du er en af dem. Under alle omstændigheder kan blødning på spiralen være meget ustabil.

Men snak med din læge/gyn hvis du er bekymret.

Anmeld

1. august 2014

Bshizzle

Anonym skriver:

Jeg har kobberspiral og dette er sket for mig før. 

Har hørt fra andre der har Spiral at det osse er sket for dem.. Og de testede osse. 

Men de har ikke gravid. 

Jeg ville vente lidt og se om din menstruation ikke skulle dukke op en af dagene her. 

Ellers ta en tur til lægen hvis du er nervøs. 

Anmeld

1. august 2014

Anonym trådstarter

Må vende og se om den ikke kommer . Bliver bare lidt nervøs når det altid er kommet til tiden også lige pludselig bliver væk men må jo bare se hvad der sker

Anmeld

1. august 2014

ano14316

Det har jeg også oplevet da jeg havde hormonspiral, og det skete efter 9 mdr.

En læge på gynækologisk ambulatorie fortalte mig at de betragter hormonspiraler lige så sikre som sterilisation..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.