Vinter støvler til de helt små.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2014

Tip!

Jeg ville aldrig købe støvler så tidligt på året, ej heller til en som ikke har lært at gå endnu... 

Vent dog... Butikkerne har åbne, også når der kommer sne..

min søns første vinterstøvler var fra Ecco, og det har de været lige siden... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2014

modesty

Har læst og hørt fra dem der arbejder i sko butikker, at skoene gerne må være 1,5 cm for store så de har noget at vokse i. Hvis man køber sko til små børn hvor skoene passer perfekt bliver det en dyr fornøjelse. Det skader ikke børns fødder, at have sko som de kan vokse i men sko som er for små og ALT for store, jo.

Jeg ved godt at der gerne skal være et voksetillæg på 1,5 cm. Det var der også da jeg købte min søns første sko. Men det er jo lige meget hvor meget større de må og skal være - du kan stadig ikke vide hvor store hans fødder er, og hvilken form de har, i november måned. 

Anmeld

3. august 2014

Jekendnd

modesty skriver:

Jeg ved godt at der gerne skal være et voksetillæg på 1,5 cm. Det var der også da jeg købte min søns første sko. Men det er jo lige meget hvor meget større de må og skal være - du kan stadig ikke vide hvor store hans fødder er, og hvilken form de har, i november måned. 

Mit spørgsmål var hvilke støvler der var bedst og ikke om jeg skulle vente eller ej.

Anmeld

3. august 2014

årgang84

Profilbillede for årgang84
Jekendnd skriver:

Mit spørgsmål var hvilke støvler der var bedst og ikke om jeg skulle vente eller ej.

Det er ekstremt meget en smagssag. Jeg skulle bruge et par støvler akut og havde kun få kontanter med mig. Endte i bilka og købte nogle fra mærket dille. Til 130. Ville så bare bruge dem som ekstra vinterstøvler. Men endte med at være virkelig glade for dem. Så pris hænger ikke altid sammen med.kvaliteten.. 

Når de bliver ældre er der nok højere krav til kvalitet i forbindelse med holdbarhed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.