Loppemarked i Vejle lørdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
6 svar
6 synes godt om
1. august 2014

Lene Unik

Vi er blevet bidt af at tage på loppemarked og sælge det vi ikke selv har brug for mere. Samtidig tager vi lidt med fra firmaet også.

I morgen vil vi prøve det der er i Vejle, det er ved siden af DGI fra 10-14.

Fra firmaet har vi lidt babytøj med, og så har jeg syet en masse bukser som bliver solgt billigt, jeg syer flere i eftermiddag, så der kan tages imod bestillinger. Jeg har et billede af de bukser jeg havde med på marked sidste gang, nogle er blevet solgt, og nye er kommet til.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2014

EAF

Skal da oppes, skønne bukser 

Anmeld

1. august 2014

Lene Unik

SummaSummarum skriver:

Skal da oppes, skønne bukser 

Tak skal du have

Anmeld

1. august 2014

Bshizzle

Lene Unik skriver:

Vi er blevet bidt af at tage på loppemarked og sælge det vi ikke selv har brug for mere. Samtidig tager vi lidt med fra firmaet også.

I morgen vil vi prøve det der er i Vejle, det er ved siden af DGI fra 10-14.

Fra firmaet har vi lidt babytøj med, og så har jeg syet en masse bukser som bliver solgt billigt, jeg syer flere i eftermiddag, så der kan tages imod bestillinger. Jeg har et billede af de bukser jeg havde med på marked sidste gang, nogle er blevet solgt, og nye er kommet til.

Det lyder da hyggeligt og vi ELSKER loppemarkeder!! 

Bor selv i Middelfart/arbejder i Vejle.. Så det kunne da være hyggeligt lige at kigge forbi. 

Ren nysgerrighed.. Har du drenge bukser i str 98? 

Anmeld

1. august 2014

Lene Unik

Bshizzle skriver:

Det lyder da hyggeligt og vi ELSKER loppemarkeder!! 

Bor selv i Middelfart/arbejder i Vejle.. Så det kunne da være hyggeligt lige at kigge forbi. 

Ren nysgerrighed.. Har du drenge bukser i str 98? 

Loppemarked er rigtig hyggeligt. Vi har været i Silkeborg en del gange, og nu ville vi prøve Vejle.

Jeg har normalt ikke bukser i str. 98, men kan sy det. De er dog store i størrelsen. Sig til hvis jeg skal sy noget i 98 i eftermiddag/aften, eller hvis jeg skal måle en str. 92.

Anmeld

1. august 2014

Bshizzle

Lene Unik skriver:

Loppemarked er rigtig hyggeligt. Vi har været i Silkeborg en del gange, og nu ville vi prøve Vejle.

Jeg har normalt ikke bukser i str. 98, men kan sy det. De er dog store i størrelsen. Sig til hvis jeg skal sy noget i 98 i eftermiddag/aften, eller hvis jeg skal måle en str. 92.

Du må meget gerne måle en str 92. 

Pt bruger han nemlig str 92, men da han lige er startet i BH, så laver de kære børn jo hurtig knæ-huller 

Og jeg elsker farver!! 

Men tænkte jeg ville ha nogle større str liggende osse. 

Hvad tager du ca for et par bukser i str 98? 

Anmeld

1. august 2014

Lene Unik

Bshizzle skriver:

Du må meget gerne måle en str 92. 

Pt bruger han nemlig str 92, men da han lige er startet i BH, så laver de kære børn jo hurtig knæ-huller 

Og jeg elsker farver!! 

Men tænkte jeg ville ha nogle større str liggende osse. 

Hvad tager du ca for et par bukser i str 98? 

Pris på str. 92 i webshoppen er 99 kr, og alt efter hvilket stof det er, så koster de 50 på loppemarkedet. Str. 98 koster lidt mere, pris afhænger af stof.

Str. 92 har følgende mål:

Hel længde: 59 cm

Indvendig benlængde: 37 cm

Ribben mål på forstykket er ca. 20 cm og så kan den give sig. Forstykket på bukserne er ca. 33 cm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.