Termin i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
A&F skriver:

Fik du taget dig sammen

Opgav ananasen - men er i gang med et glas tonic. Det smager ikke godt, men bilder mig selv ind at det nok skal sætte skub i tingene 

har du optræk eller noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2014

A&F

mor:) skriver:

Opgav ananasen - men er i gang med et glas tonic. Det smager ikke godt, men bilder mig selv ind at det nok skal sætte skub i tingene 

har du optræk eller noget?

Nåå hehe. Nææh kun plukveer , der niver lidt og stopper. Sådan har det været de sidste par dage. Hvad med dig,?

Anmeld

2. august 2014

tinemus79

Hindeløsning var noget min jordemoder forslog. Hun går ind og massagere hinderne og hvis man er heldig kickstarter de nogle veer. Jeg var bare ikke heldig. Så spørg din jordemoder.  Og tak. Jeg syntes det er en lidt underlig fornemmelse at sidde og vente på at vi skal afsted. Man ved ikke lige helt hvad der skal ske og hvornår.  God lørdag til jer, håber min bliver super fed til sidst.  

Anmeld

2. august 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
A&F skriver:

Nåå hehe. Nææh kun plukveer , der niver lidt og stopper. Sådan har det været de sidste par dage. Hvad med dig,?

Jeg har haft plukveer og murren i maven siden uge 25 så ser det ikke som optræk længere...nu er det bare sådan den her graviditet er. 

Sender dig en masse vestøv

Anmeld

2. august 2014

Tvebakken

Hejsa, så fik jeg brugt vestøvet - og sender det nu videre til alle jer andre.
Fødte 4. Og sidste i rækken i nat - 7 dage over tid.

Anmeld

2. august 2014

A&F

tinemus79 skriver:

Hindeløsning var noget min jordemoder forslog. Hun går ind og massagere hinderne og hvis man er heldig kickstarter de nogle veer. Jeg var bare ikke heldig. Så spørg din jordemoder.  Og tak. Jeg syntes det er en lidt underlig fornemmelse at sidde og vente på at vi skal afsted. Man ved ikke lige helt hvad der skal ske og hvornår.  God lørdag til jer, håber min bliver super fed til sidst.  

Smart! Har først tid hos jordemor på onsdag(hvis ikke jeg har født), så må jeg høre hende ad. Er spændt på dine vegne, good luck 

Anmeld

2. august 2014

A&F

Tvebakken skriver:

Hejsa, så fik jeg brugt vestøvet - og sender det nu videre til alle jer andre.
Fødte 4. Og sidste i rækken i nat - 7 dage over tid.

Dejligt!! Stort tillykke ven!!!!! Taak we need it

Anmeld

2. august 2014

A&F

mor:) skriver:

Jeg har haft plukveer og murren i maven siden uge 25 så ser det ikke som optræk længere...nu er det bare sådan den her graviditet er. 

Sender dig en masse vestøv

Ja det har jeg også, men det er først her de sidste ugers tid at de har gjort ondt, uden at der sker noget. Så opgiver også snart at tro på de udvikler sig . Tak ven, ilm

Anmeld

2. august 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
A&F skriver:

Og vestøv til dig ven

Tak søde ven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.